Falsk positiv test :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.713 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Sabrina2014

Jeg har set rigtig mange mennesker skrive herinde, at man ikke kan få en falsk positiv test, at det ikke eksistrer. Derfor vil jeg vedlægge dette billede, det er en test jeg tog herhjemme - hos lægen var der ingenting & har fået mens efter..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Var du gået over tiden, siden du tog den test..??

Hvis ja, vil jeg næsten vove, at påstå, at den test ikke er falsk - du har således faktisk været gravid, men det er endt i en bio-kemisk graviditet..

Hvis nej, ja så synes jeg det er mærkeligt.. De teste reagerer jo kun på HCG, og det fremkommer kun ved graviditet, eller også hvis man tager nogle bestemte typer medicin..

Anmeld

18. august 2010

ZamanogDania

Nu ved jeg bare lige kommentar denne debat.
Da jeg blev gravid med min datter var alle testerne sådan. De var aldrig tydelig selvom jeg var lang henne. Så jeg ved ikke rigtig om de der tester lyver/snyder. Men måske gør de.

Anmeld

18. august 2010

Sabrina2014

AnjaM skriver:

Var du gået over tiden, siden du tog den test..??

Hvis ja, vil jeg næsten vove, at påstå, at den test ikke er falsk - du har således faktisk været gravid, men det er endt i en bio-kemisk graviditet..

Hvis nej, ja så synes jeg det er mærkeligt.. De teste reagerer jo kun på HCG, og det fremkommer kun ved graviditet, eller også hvis man tager nogle bestemte typer medicin..

Ja jeg gik omkring en uge over min mens, og blev nervøs.

Anmeld

18. august 2010

Mimic

hvis mens er på vej kan den godt give et udslag i hcg, hvorved en test kan vise falsk positiv... det var i hvert fald hvad min læge sagde til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.