Jeg har en dreng på knap 10 mdr som startede i vs i går. Vi var der i ca 1 time og det gik super. Han legede på gulvet og sad med ved bordet til formiddagsmad. Ville dog ikke rigtig spise noget, og bagefter var han blevet træt så jeg tog ham med og ville lægge ham til at sove. Inden prøvede jeg dog lige at lægge ham til brystet da vi plejer at gøre det sådan herhjemme. Han spiste virkelig meget, selvom jeg egentlig troede han ikke var så sulten, hmm...
I dag gjorde vi så det samme, og igen spiste han ikke noget i vs men en god tår hos mig bagefter...
Nu er problemet så at i morgen skal de prøve at lægge ham til at sove, så der er jeg jo gået og kan ikke give ham en tår at drikke. De har så fået en flaske de evt kan give ham, men den er han egentlig ikke rigtig vant til, kun som nat flaske :-(
Grunden til han stadig ammes ca 3 gange om dagen (inden formiddagslur, eftermiddagslur og til natten efter flasken) er fordi han er temmelig småtspisende og været sen til at komme rigtig igang med maden (fuldammede til 6½ mdr ca)
JEg er lidt nervøs for om de kan få ham til at sove i morgen, eller om han bare vil være ked af det når nu han ikke får sin babsetår som han plejer. Jeg ved godt jeg måske burde have vænnet ham af med det, men det har bare været svært og tiden er også løbet lidt fra mig :-(
Jeg er slet slet ikke klar til at starte arbejde igen og lade andre passe min lille baby, som jo er ved at være stor!!
Hmm måske er det fordi man ved det er sidste gang, og jeg bare vil nyde hvert øjeblik med ham...
Okay det blev vist et rodet indlæg, men ville bare lige ud med det...
Knus Kathrina
Anmeld