Forvirret.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Anonym trådstarter

Er så skuffet, troede tiden som gravid skulle være lykkelig og fyldt med gode oplevelser.

me nej nej, mi kæreste er allerede nu "kørt træt" i vores forhold og udsigten til baby, det er så slemt jeg virkelig overvejer om jeg vil ha det bedre som enlig mor og så kan han få lov ti at være i fred med hans øl

hjælp kan slet ikke holde styr på det i hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Mor Til Julie<3

Anonym skriver:

Er så skuffet, troede tiden som gravid skulle være lykkelig og fyldt med gode oplevelser.

me nej nej, mi kæreste er allerede nu "kørt træt" i vores forhold og udsigten til baby, det er så slemt jeg virkelig overvejer om jeg vil ha det bedre som enlig mor og så kan han få lov ti at være i fred med hans øl

Årh, Stakkels diiiq ...
Liiie en lille krammer her fra miiiq oq min datter ...

Jeq sys d ska qøre hva d selv føler for oq hva d tror der er bedst for diiiq ... Hvor lanqt er d henne nu da ? ? ?

Anmeld

17. august 2010

Anonym trådstarter

jeg er 12+1 idag er så skuffet over ham at det gør helt ondt

Anmeld

17. august 2010

Mor Til Julie<3

Det ka jeq da qodt forstå a d er ...
Det er da heller ikk særliq sjovt ...
Jaah, så har d jo liiie lidt lanq vej endnu så enden baby kommer til verden ...

Men ejq sys ihvertfald d ska qøre hva d tror der er bedst for diiiq selv ... For hvis d qår oq ikk har det qodt det ka babyen jo os mærke ...

Anmeld

17. august 2010

B&J

Anonym skriver:

Lyder vist til han måske har et lille problem med de kære øl.... måske skulle du fortælle ham inden er det øllen eller dig...

Anmeld

17. august 2010

Anonym trådstarter

har lige givet ham valget, mig eller øllene, han blev bare sur og sagde jeg overdrev og at det jo bare var hygge øl ( har til aften har ham og hans bror drukket halvanden kasse til fodboldkamp)

Anmeld

17. august 2010

cdinesen

det lyder godt nok som om han har et problem. Synes du skal stå fast ved at det er dig eller øllen

Anmeld

18. august 2010

Sabrina2014

Ja, det er sku ikke ''bare normalt'' at drikke så meget.

Anmeld

18. august 2010

Michael healer

Anonym skriver:

Det er ikke nemt, hverken for ham eller dig.

Men for at ændre ham kræver det først ha indser, han har et problem, for det tyder på han ikke har indset dette endnu.

Der efter skal han have hjælp til at komme ud af det, på den ene eller anden måde.

Håber du for held med det du ønsker.

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.