Ja,så blev man så også lige fyret idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. august 2010

E.J.mor.

hej piger.

ja jeg ved ikke hvor meget mere jeg kan klarer.

jeg kom på arbejde idag,havde fri i går mandag,,så er der nogen der siger til mig,ja der er nogen som er blevet fyret i går,pyha tænkte jeg.

så her til frokost så blev jeg trukket ind på kontoret og fyret,jeg brød totalt sammen fuldstændig,for der knækket min film virkelig.

jeg har jo som sagt en syg mor.....henviser jer til enme- mit hjerte er knust,,,under ordret er frit.

jeg har to valg muligheder enten skal  jeg være stabil komme på arbejde de næste 4 måneder og håbe de tager mig tilbage,hvis deres omsætning bliver god igen,eller også skal jeg sygemelde mig og så får jeg ingen chance for at komme tilbage mere.chancen for at de beholder mig er så forfærdelig lille.

jeg er rigtig glad for mit arbejde og for mine kollegaer,så det er et svært valg,jeg gik bagefter ind til chefen og sagde jeg VIL ha fri i morgen onsdag,og det fik jeg så.men hold op hvor har jeg gradt,og jeg har hovdpine og det hele kører bar rundt nu for mig.

hilsen en meget knust charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Shibby

Håber du har en god fagforening.. De kan nok hjælpe dig på en eller anden måde så din verden ikk vælter mere end den allerede er.. 

Jeg læste dit indlæg i går-og svarede. Er ked af det på dine vejne. Sys du har nok at se til allerde..og nu med drys på..Lortedag.. Jeg håber på en bedre fremtid for dig og din familie

Anmeld

17. august 2010

ESV

Kan ikke komme med hverken opmuntringer eller gode råd for ved virkelig ikke hvad jeg selv ville gøre hvis jeg var i dine sko, men ville ikke bare læse dette bedrøvende indlæg uden at svare!!

Håber VIRKELIG det går i orden for dig og at din mor snart er i bedring igen, smider lige en krammer så du ved du ikke er helt alene!!

Anmeld

17. august 2010

Lone Jakobsen

åh det er bare ikke sjovt. har ikke læst din anden tråd, men med en syg mor har man sørme nok at spekulere på.

håber snart lykken vender for dig.

Anmeld

17. august 2010

anna-jonas

Hvor trist..........jeg håber meget for dig, at nedturen vender snart, så i kan få lidt medvind i familien.

Knus Mette

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Er der da slet ingen retfærdighed til... De bedste tanker fra mig...

Knus Pia.

Anmeld

17. august 2010

Sofia

Det er jeg virkelig ked af på dine vegne! Sender et knus.

Anmeld

17. august 2010

o1Mutte

Hvor er det synd for dig!

Har læst dit andet indlæg, og det gør mig ondt med din mor

Håber snart du får noget medvind

Mange tanker fra mig

Anmeld

17. august 2010

lisbethita

E.J.mor. skriver:

hej piger.

ja jeg ved ikke hvor meget mere jeg kan klarer.

jeg kom på arbejde idag,havde fri i går mandag,,så er der nogen der siger til mig,ja der er nogen som er blevet fyret i går,pyha tænkte jeg.

så her til frokost så blev jeg trukket ind på kontoret og fyret,jeg brød totalt sammen fuldstændig,for der knækket min film virkelig.

jeg har jo som sagt en syg mor.....henviser jer til enme- mit hjerte er knust,,,under ordret er frit.

jeg har to valg muligheder enten skal  jeg være stabil komme på arbejde de næste 4 måneder og håbe de tager mig tilbage,hvis deres omsætning bliver god igen,eller også skal jeg sygemelde mig og så får jeg ingen chance for at komme tilbage mere.chancen for at de beholder mig er så forfærdelig lille.

jeg er rigtig glad for mit arbejde og for mine kollegaer,så det er et svært valg,jeg gik bagefter ind til chefen og sagde jeg VIL ha fri i morgen onsdag,og det fik jeg så.men hold op hvor har jeg gradt,og jeg har hovdpine og det hele kører bar rundt nu for mig.

hilsen en meget knust charlotte

Jeg er fanme også ked af at læse dit indlæg!!! Føj hvor er det urimeligt!!!

Jeg håber, at du finder ud af, hvad der er rigtigt for dig. Hvis jeg var i den situation med din mor og alt det som dig, så valgte jeg nok at sygemelde mig for at få styr på mig selv og mit liv og så komme igang med at finde noget andet, når du er klar til det. 

DU skal huske at passe på dig selv - dit arbejde gør det IKKE for dig!!

Jeg håber du finder ud af det 

Anmeld

17. august 2010

Miamaja

Ved ikke helt nodagtig, men er din mor ikke livsfarligt syg af kraft??

Du skal KUN taenke paa dig selv lige nu og din mor. DET er det vigtigeste. Arbejde er ikke lige saa vigtigt og du kan altid finde noget andet!!

Hvis du ikke har overskud lige nu, til at koncentrerer dig om at passe dit arbejde, saa skal du ikke gore det og du skal ikke have daarlig samvittighed over det. Det synes jeg er vigtigt og desuden er 'hvis' nu de kan bruge dig igen, er alt for usikkert til at du skal staa dem tilraadighed nar de maaske onsker det.

Nej, taenk forst paa dig selv og din familie! Saa maa du soge om sygedagpenge til du er ovenpaa igen.

HELD OG LYKKE!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.