Boelprøve - fis i en hornlygte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. august 2010

klmf

Har haft besøg af sp i dag og må da nok sige, at den der boel-prøve i bedste fald er overflødig... En pind, bjælder og klokker - ja, der bliver nok ikke fanget ret meget, som ikke forældrene selv havde luret

Synes I boel-prøven var 'noget værd' eller var det bare en ok anledning til at få besøg af sp?

Hilsen Charlotte - nu med en dreng på 9,450 kg og 69 cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Vingummien

lotchen skriver:

Har haft besøg af sp i dag og må da nok sige, at den der boel-prøve i bedste fald er overflødig... En pind, bjælder og klokker - ja, der bliver nok ikke fanget ret meget, som ikke forældrene selv havde luret

Synes I boel-prøven var 'noget værd' eller var det bare en ok anledning til at få besøg af sp?

Hilsen Charlotte - nu med en dreng på 9,450 kg og 69 cm

Altså var da fint at få et visit at spen. Men ved ikke hvor meget man kan regne den. Fik af vide at nogle børn reagere på bevægelsen i stedet for lyden. Selvom de kan høre. Hvis det gav mening

Anmeld

17. august 2010

Lone Jakobsen

he he, troede da ikke man brugte den mere nogen steder. efter de er begyndt at høre screene (staves?) nyfødte, så burde boel prøven da være overflødig.... eller hvad?

Anmeld

17. august 2010

klmf

nutche skriver:

he he, troede da ikke man brugte den mere nogen steder. efter de er begyndt at høre screene (staves?) nyfødte, så burde boel prøven da være overflødig.... eller hvad?

Det troede jeg også, så var ærlig talt lidt overrasket da hun hev 'tryllesættet' frem

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Ha ha derfor har de skået den fra i flere kommuner :) Vi har ikke fået den taget på Lucas. 

Anmeld

17. august 2010

Diana...

lotchen skriver:

Det troede jeg også, så var ærlig talt lidt overrasket da hun hev 'tryllesættet' frem

Ha ha trykkesættet 

Anmeld

17. august 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

ja det kan jeg sørme da godt forstå. har ikke hørt om nogen der er blevet det i år

Anmeld

17. august 2010

Mira0911

Silkeborg kommune køre med den stadig, de har ikke planer om at stoppe det, det var det min sp sagde til mig...

Anmeld

17. august 2010

Mikkelmusen

Boel prøven er jo ikke kun en høre prøve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.