jeg bliver lige nødt til at pive "lidt", men synes ikke det skal gå ud over kæresten, for han bliver bare frustreret over at han ikke kan gøre noget ved min kvalme, så det bliver lige herinde.....
Kender I det?..... Det hele virker bare en kende uoverskueligt?...
Nogengange så frygter jeg at min kvalme aldrig forsvinder og jeg skal være dømt resten af mit liv til ikke at kunne nyde et måltid mad mere... Jeg ved godt det er noget fis, men jeg er bare så træt af at have kvalme altid.... 

Har haft kvalme siden 6+2 0g er i dag 11+3. Kun når jeg sover kan jeg undslippe den. Har i dag først fået rigtig kvalme her klokken 19 MEN så er min dag også foregået således; "stod op" klokken halv ti - ti, gik i bad, spiste 2 riste franskbrødsskiver med smør. Lagde mig ind på sofaen. Da kæresten tog på arbejde ca klokken 11 lagde jeg mig til at sove igen. Sov til ca klokken 16.30. tog et par ristet franskbrøder igen, nussede med min hund, som godt kan mærke mor ikke har det så godt.. Blev i sofaen indtil klokken ca 18.30, gik over i den nærliggende spar og købte lidt "mad" mælk, havregryn og suppe til at varme i oven (kan ikke lave mad pga kvalmen) gik hjem igen og så kom kvalmen,,, IGEN....,

Så nu ligger jeg igen i sofaen og håber at min mad snart er færdig så jeg kan spise den og håbe den kan stilne min kvalme. Jeg havde en rigtig skidt dag i går med masser af opkast og MEGET stærk kvalme og jeg orker simpelthen ikke sådan en dag/ aften igen.... Og i morgen kommer der en og skal lave tilstandsrapport på huset og jeg har ikke fået ryddet ordentlig op eller gjort rent endnu........
EJ hvor jeg piver, jeg ved det godt............ Men jeg tror virkelig aldrig jeg vil kunne overskue at skulle have en nummer 2 hvis jeg skal igennem det samme en gang til????!..... 

HÅBER OG ØNSKER AF HELE MIT HJERTE AF DEN LILLE SPIRE HAR DET GODT OG TRYGT, MEN JEG ORKER IKKE MERE KVALME!.....
Anmeld