Hvad sker der lige med min krop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Anonym trådstarter

Hej alle :-)

Jeg har lige et lille spørgsmål, som jeg håber der er nogle af Jer der evt. kan svare mig på:

Min mand og jeg har efter lang tids overvejelse og meget snakken frem og tilbage, besluttet at vi gerne vil have en baby

Jeg har taget p-piller i næsten 10 år, og tog så min sidste p-pille onsdag d. 4. august, og fik min mestruation tirsdag d. 10. august, og den stoppede så i søndags, d. 15. august sådan i løbet af formiddagen, og den har varet 1-2 dage længere end den plejer, og det tror jeg så er på grund af at jeg ikke startede på en ny pakke med p-piller...

Jeg har både igår og idag haft det mærkeligt i maven... Ligesom om, at der var menstruation på vej.... Men det har jeg jo lige haft, så det kan det vel ikke være.... Det gør ikke sådan desideret ondt, men føles som sådan lidt ubehag og niven....

Kan det være kroppen der lige skal finde ud af, at den ikke får p-piller mere, eller hvad tror i??

Vi havde godt nok sex søndag aften, uden noget beskyttelse

men jeg tror simpelthen ikke på, at der allerede kan være "bonus"... Så det må jo være noget andet...

Er der nogle af Jer andre, der har haft det på den måde, efter i var stoppet på p-piller??

Tak fordi I læste med, og god aften til Jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

betiinsen

Altså jeg er også lige stoppet med p-piller for ca. 2 uger siden, og har nu mens. Men har i denne periode og også inden været dårlig, med kvalme og en anerledes ondt i maven. Er ikke gravid, men tror p-pillerne er på vej ud af kroppen, så det føles anderledes for mig.

Men det med det niver osv. så kune det måske være du er heldig allerede at være gravid, måske du skulle få det tjekket

Anmeld

17. august 2010

Anonym trådstarter

Hej Betiinsen

Tak for dit svar....

Ja det kan godt være det er p-pillernes effekt der lige skal ud af kroppen...  Kan simpelthen ikke tro at der allerede skulle være bonus... Det ville da være utroligt... Men selvfølgelig... Hvis det fortsætter må jeg nok hellere få det tjekket.. Aner heller ikke hvordan min cyklus er, når jeg ikke tager p-piller... Så det bliver spændende at se, om den er regelmæssig eller om den er helt ustabil...

Håber for dig at du snart bliver gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.