Negativ test i dag - snøøøft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Maalene

Testede i går og fik en rimelig tydelig streg frem (har taget billede af den og sat den ind i en tidligere debat)

Så testede jeg i dag og ikke så meget som antydningen af en streg

Kan det være fordi jeg blev tappet i går - at det manglende blod gør at hcg-tallet er faldet?

ØV - nu skulle jeg jo være mor - det var jeg ihvertfald sikker på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Faith

Det lyder godt nok underligt. Når du nu har haft en positiv test. Jeg ville vente et par dage og så teste igen. Krydser fingre for at den er der.

Anmeld

17. august 2010

Maalene

smillaluna skriver:

Det lyder godt nok underligt. Når du nu har haft en positiv test. Jeg ville vente et par dage og så teste igen. Krydser fingre for at den er der.

Ja, det et nemlig VIRKELIG mærkeligt...

Havde ellers lige været nede og købe to sutter til min kæreste, men dem vil jeg ikke give ham endnu

Anmeld

17. august 2010

Enayia

Maalene skriver:

Testede i går og fik en rimelig tydelig streg frem (har taget billede af den og sat den ind i en tidligere debat)

Så testede jeg i dag og ikke så meget som antydningen af en streg

Kan det være fordi jeg blev tappet i går - at det manglende blod gør at hcg-tallet er faldet?

ØV - nu skulle jeg jo være mor - det var jeg ihvertfald sikker på

Uha det lyder da godt nok underligt at den sådan skifter! Jeg krydser for dig alligevel!

Kæmpe klem fra Enayia

Anmeld

17. august 2010

Faith

Maalene skriver:

Ja, det et nemlig VIRKELIG mærkeligt...

Havde ellers lige været nede og købe to sutter til min kæreste, men dem vil jeg ikke give ham endnu

Øv. Håber virkelig den er der så du kan give din kæreste den største gave af dem alle.

Anmeld

17. august 2010

Happiness

Krydser fingre for den er der alligevel!!!

Anmeld

17. august 2010

Maalene

Enayia skriver:

Uha det lyder da godt nok underligt at den sådan skifter! Jeg krydser for dig alligevel!

Kæmpe klem fra Enayia

Ja, var sikker på den var der - skulle bare lige sikre mig den var der med en test mere, så jeg kunne fortælle kæresten det

Anmeld

17. august 2010

Maalene

smillaluna skriver:

Øv. Håber virkelig den er der så du kan give din kæreste den største gave af dem alle.

Tusind taak...

Ja, håber jeg også - ville være det største

Anmeld

17. august 2010

Maalene

MaybeMe skriver:

Krydser fingre for den er der alligevel!!!

Tusind taak

Anmeld

17. august 2010

Enayia

Maalene skriver:

Ja, var sikker på den var der - skulle bare lige sikre mig den var der med en test mere, så jeg kunne fortælle kæresten det

Åhhh jeg føler oprigtigt med dig! Hvis ikke den er der alligevel nu, så håber jeg for jer det sker meget snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.