Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver: Ja jeg har godt lige snakket med min mor hun siger også det helt vild der i bor jo ikke så langt fra hinanden. De droppet haven og tog i city2 hi hi.
Ja jeg har godt lige snakket med min mor hun siger også det helt vild der i bor jo ikke så langt fra hinanden. De droppet haven og tog i city2 hi hi.
Griner er heller ikke andet for
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rasser32 skriver: Griner er heller ikke andet for
Nej vel
Ja vi får virkelig meget vand her over... Håber snart det holder...
Diana... skriver: Nej vel
Smiler nej
Lad os komme under dynen
I er godt nok hårdt ramt med det vand lige pt. Her i det vestjyske er der intet vand kun en smule småbyger, og mor her eeeelsker ellers regn.
wamse skriver: I er godt nok hårdt ramt med det vand lige pt. Her i det vestjyske er der intet vand kun en smule småbyger, og mor her eeeelsker ellers regn.
Er begyndt at stilne lidt af her
Så det kommer nok over til dig
Smiler dagplejebørnene og jeg har leget ude idag og det var først da vi skulle til at spise frokost at det begyndte at regne.. Så vi har da været heldige...
Dryp dryp herfra
rasser32 skriver: Er begyndt at stilne lidt af her Så det kommer nok over til dig
Skønt, ellers lyden af regnen og min datter elsker en gang mudderbad
wamse skriver: Skønt, ellers lyden af regnen og min datter elsker en gang mudderbad
Griner så har i noget at se frem til
knuzz
twinboys skriver: Smiler dagplejebørnene og jeg har leget ude idag og det var først da vi skulle til at spise frokost at det begyndte at regne.. Så vi har da været heldige... Dryp dryp herfra
Hehe, jeg har også leget med min dagplejeunger ude idag.... men det var dog i regnvejr... Vandpytter hitter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128