Amme bh´er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Anonym trådstarter

Hej,

Hvor køber i amme bh´er henne? Jeg har set nogle i Babysam til 600-700,- men kan det ikke gøres billigere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Millesmammi

bilka, 100 - 150 kr.

Anmeld

17. august 2010

Low

Anonym skriver:

Hej,

Hvor køber i amme bh´er henne? Jeg har set nogle i Babysam til 600-700,- men kan det ikke gøres billigere?

Bilka skulle vist have nogle til 200kr. H&M har også nogle men de går kun op til D mener jeg

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Jeg købte mine på herning hospital i kiosken til 130 kr mener jeg og det er simpelt hen de bedste bher jeg nogen sinde har haft på så jeg skal der ind og have købt nogen flere da jeg er begynd at dryppe igen ha ha. 

Anmeld

17. august 2010

Sirimor

Jeg har købt en i change og to via trendsales (de samme som de sælger i babysam) og en i bilka. Og jeg vil sige at den fra bilka faktisk er min favorit, som sidder bedst også selvom jeg har størrelse E.

Anmeld

17. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg bruger normalt 85 F. Er Bilka leveringsdygtige i den str.?

Hvordan skal man gå efter str, i amme bh´er? Skal man kigge efter den str. man normalt bruger eller?

Anmeld

17. august 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Hvordan skal man gå efter str, i amme bh´er? Skal man kigge efter den str. man normalt bruger eller?

Det tror jeg ikke.. JEg bruger normalt en 80G/H.. Og jeg var i CHANGE og købe mine... Mener jeg gav omkring 300kr.. De har i både hvide og sort, og er faktisk ret pæne..

Anmeld

17. august 2010

sara4

www.big-beauty.dk  den bedste butik i verden. du kan købe over nettet eller i deres butik i randers.

Anmeld

17. august 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Nej, det er næsten dumt at købe inden du begynder at amme... For når mælken løber til, så vokser de helt gevaldigt.. men hvor meget, er forskelligt fra person til person.. Så hvis jeg var dig, ville jeg vente med at købe til jeg havde født.. Køb evt en sloggisportsbh, som sidder dejligt løs, og den kan bruges det første stykke tid indtil du får en anden købt..

jeg købte en på www.notanshop.com. Der fandt jeg en i str XL uden bøjle eller noget.. køn var den ikke, men den var god i slutningen af graviditeten og efter jeg havde født indtil jeg fik købt en ordentlig amme bh..

Anmeld

17. august 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.