HA HA HA HA HA!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Henrik er lige kommet med den fedeste bemærkning :P "Man kan godt se du har været på arbejde i 2 dage - vasketøjet hober sig op og der trænger til at blive støvsuget." He he - og jeg har lige sendt ham i Fakta efter noget til madpakken, for jeg har brugt alt han pålæg og har ikke haft tid til at handle ind :)) :)) :)) Godt der er åbent til 20.00

Så kan se hvor godt han har haft det mens jeg har læst :P :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

st

Ja det må kunne mærkes. Har også tit tænkt på, hvordan vi skal nå det hele her i huset, når ikke jeg går hjemme/læser mere og begynder mit nye arbejde. Det har virkelig været dejligt med tid til alt det praktiske, så det ikke behøver at "gå ud over" tiden til hyggen med ugerne og manden.

Knus st.

Anmeld

9. juli 2008

3rollinger

Vores loesning har simpelthen vaeret at ansaette en pige der kommer en gang om ugen og goer rent og stryger. Selvfoelgelig skal vi selv rydde op og ordne i loebet af ugen, men i weekenden skal vi ikke taenke paa at skure toiletter eller stoevsuge men bare koncentrere os om at vaere sammen med ungerne.

Det er ret normalt hernede at have en der kommer og goer rent, og jeg insisterede paa at det skulle vi have da vi fik barn nummer 2. Og har ikke fortrudt en sekund, paa trods af at hun nogen gange braender vores toej paa strygejernet :) Det er min stoerste luksus.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.