Vil ikke have sutteflaske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Gustavsmor

Min søn på 6 mdr vil ikke overhovedet tage en sutteflaske, og det syns jeg til dels er en anelse frustrerende, da jeg syns det kunne være rart enaften ind imellem lige at være sammen med en veninde, tage til tupperware eller tøjparty eller en tur i biografen med min mand. Prøvede at give ham vællingen af en kop i aftes, hvilket gik ok....han fik 100 ml og sov med det samme og hele natten. Så det kan være dt er sådan vi bliver nødt til at gøre....syns bare ikke at 100 ml er særlig meget!

Er der nogen af jer, hvis børn ikke vil have sutteflasken?? I så fald hvad gør I så???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Lady Marion <3

Gustavsmor skriver:

Min søn på 6 mdr vil ikke overhovedet tage en sutteflaske, og det syns jeg til dels er en anelse frustrerende, da jeg syns det kunne være rart enaften ind imellem lige at være sammen med en veninde, tage til tupperware eller tøjparty eller en tur i biografen med min mand. Prøvede at give ham vællingen af en kop i aftes, hvilket gik ok....han fik 100 ml og sov med det samme og hele natten. Så det kan være dt er sådan vi bliver nødt til at gøre....syns bare ikke at 100 ml er særlig meget!

Er der nogen af jer, hvis børn ikke vil have sutteflasken?? I så fald hvad gør I så???

Jamen vi købte sådan en Drikke flaske fra Nuk   Det er en blanding af tud kop og sutteflaske og den tog han gerne ..  Tænk på vælling mætter en del mere end modermælk så 100 ml er da en fin start ..

Anmeld

17. august 2010

Mathilde

Det ville Celina heller ikke....men det var også ligemeget, da hun KUN ville have mit mælk og kun fra babs.

Efter mange forsøg og forskellige flasker, lykkedes det at få hende til at tage en tudekop med mit mælk i...hun tog kun 30-50ml men det var stort at hun ville andet end babs

Så måske skal i prøve en tudekop.

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Altså jeg synes 100 ml er rigtig flot Lucas har aldrig drukket mere end 130 ml af gangen så det jo kun 30 ml mere og der var han større. 

Har i prøvet nogen forskellige tutter? Vi prøvet 3 forskellige flasker før vi fandt den Lucas ville bruge og det var avent. 

Anmeld

17. august 2010

Gustavsmor

Diana... skriver:

Altså jeg synes 100 ml er rigtig flot Lucas har aldrig drukket mere end 130 ml af gangen så det jo kun 30 ml mere og der var han større. 

Har i prøvet nogen forskellige tutter? Vi prøvet 3 forskellige flasker før vi fandt den Lucas ville bruge og det var avent. 

Ja vælling mætter jo mere end mælk, så måske er det fint nok med 100 ml....vi har prøvet to forskellige sutteflasker og vi har også prøvet at det var min mand som gav ham flasken, så han ikke blev forvirret af lugten af mit mælk.

Hvor gammel er jeres barn nu, og drikker han 130 ml nu???

Anmeld

17. august 2010

Gustavsmor

Diana... skriver:

Hi hi kan jo bare læse indlægget færdigt, så finder jeg jo ud af at Lucas er fra feb. 09

Anmeld

17. august 2010

Gustavsmor

Muffi . skriver:

Jamen vi købte sådan en Drikke flaske fra Nuk   Det er en blanding af tud kop og sutteflaske og den tog han gerne ..  Tænk på vælling mætter en del mere end modermælk så 100 ml er da en fin start ..

Jeg gav ham vællingen af et almindeligt glas igår, det kan være det bliver sådan. Ellers kan jeg jo som du skriver prøv en tudkop...

Tak for svar

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Gustavsmor skriver:

Hi hi kan jo bare læse indlægget færdigt, så finder jeg jo ud af at Lucas er fra feb. 09

Hi hi nej vi stoppet med flaske da han var 1 år og der havde det kun været nat flaske i nogen måneder. 

Ja jeg synes 100 ml er rigtig flot. Håber det lykkes for jer for kan godt forstå du gerne vil have en smule frihed. 

Anmeld

17. august 2010

Gustavsmor

Diana... skriver:

Hi hi nej vi stoppet med flaske da han var 1 år og der havde det kun været nat flaske i nogen måneder. 

Ja jeg synes 100 ml er rigtig flot. Håber det lykkes for jer for kan godt forstå du gerne vil have en smule frihed. 

Ja bare en lillebitte smule frihed...bare sådan en gang imellem at komme ud syns jeg kunne være rart. Jeg må se om det ikke kan lykkes på en eller anden måde, enten i sutteflaske, tudkop eller almindeligt glas....

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Gustavsmor skriver:

Ja bare en lillebitte smule frihed...bare sådan en gang imellem at komme ud syns jeg kunne være rart. Jeg må se om det ikke kan lykkes på en eller anden måde, enten i sutteflaske, tudkop eller almindeligt glas....

Ja det betyder rigtig meget at kunne få lidt MIG tid en gang i mellem så det kan jeg godt forstå du ønsker. 

Men når du skrive han sove hele natten igennem på 100 ml det er jo store tegn på at han er MÆT 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.