Gode forslag til baby/børnemusik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Tulle28

Hvad er godt at spille for de små (4½ måned)? Jeg tænker "Åh Abe", men min kæreste synes hun er for lille og at det er for poppet - han tror "De Små Synger" vil være et større hit til den alder hun har.

Hvad siger I, kloge piger?

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

B&J

Tulle28 skriver:

Hvad er godt at spille for de små (4½ måned)? Jeg tænker "Åh Abe", men min kæreste synes hun er for lille og at det er for poppet - han tror "De Små Synger" vil være et større hit til den alder hun har.

Hvad siger I, kloge piger?

Knus Tulle

ihihihi skal skal lige siges min dreng på 5mdr elsker sys bjerre den veninder hihihihi han bliver helt vildt når han høre den griner.. eller rap... ellers prøver vi med åhh abe men ja han bliver sur så griner så ved ikke hvad man skal lade dem lytte til

Anmeld

17. august 2010

Tullebobs

Vi har købt Bamses Molodiboks - og den er rigtig god

Anmeld

17. august 2010

MariaJ

Jeg tror faktisk ikke det betyder så meget, så vælg noget du også selv kan holde ud at høre på. Jeg har tænkt på at købe Åh Abe samlingen til at spille for Johanna, der er 3 1/2 måned. Hun reagerer på alle slags musik, og synes det er sjovt - også når vi hører vores almindelige musik. Hun kan ikke lide noget der larmer alt for meget og bliver bange for pludselige lyde (om det bare er hende eller gælder alle babyer ved jeg ikke), men ellers er hun med på det meste.

Anmeld

17. august 2010

Tulle28

B&J skriver:

ihihihi skal skal lige siges min dreng på 5mdr elsker sys bjerre den veninder hihihihi han bliver helt vildt når han høre den griner.. eller rap... ellers prøver vi med åhh abe men ja han bliver sur så griner så ved ikke hvad man skal lade dem lytte til

Ha ha ha, han synes måske "Åh Abe" er for små børn og tøser?:-)

Nej Sys Bjerre sætter jeg simpelthen ikke på, har den på hjernen bare af at du nævnte den hi hi. Men rap... Den kan vi godt klare:-) Vi plejer at høre Frank Sinatra, det elsker hun at lytte til. Men mor trænger til forandring:-) Og er også ved at blive lidt træt at synge de samme sange, selvom de stadig hitter:-)

Anmeld

17. august 2010

Tulle28

Tullebobs skriver:

Vi har købt Bamses Molodiboks - og den er rigtig god

Aiii alene navnet - den skal vi også ha'!! :-)

Anmeld

17. august 2010

Tullebobs

Tulle28 skriver:

Aiii alene navnet - den skal vi også ha'!! :-)

Den er altså også super, man får 2 musik cd'er, en historie cd, en bog med sangteksterne og en dvd med musikvideoerne - den er billigst her ca. 180 kr inkl fragt:

www.gucca.dk

De sender superhurtigt

Anmeld

17. august 2010

Tulle28

Tullebobs skriver:

Den er altså også super, man får 2 musik cd'er, en historie cd, en bog med sangteksterne og en dvd med musikvideoerne - den er billigst her ca. 180 kr inkl fragt:

www.gucca.dk

De sender superhurtigt

Tusind tak for link - den er nu bestilt!!:-)

Anmeld

17. august 2010

dorthemus

Jeg har lige købt Halfdan Rasmussens ABC bog med cd hvor Otto Brandenburg og Elizabeth synger...sååå skøn

Anmeld

17. august 2010

A.

glad baby cd var et hit her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.