jeg synes det er så svært...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Jannie Thorup

Jeg har lige brug for at komme ud med det her.

Jeg går hjemme efter endt barsel og har endnu ikke fået job efter endt uddannelse. Jeg er så ved at vænne min datter til at være alene i vuggestue, men hold da op hvor trækker det bare tænder ud.

Hun startede egentlig 1. juli, men nåede da kun at være der to uger hvorefter institutionen holdt ferielukket i tre uger. De startede op igen i sidste uge, hvor min mand og jeg skiftevis var der sammen med hende. Fredag var hun alene en times tid tror(det var min mand der klarede det da jeg ikke var hjemme). Igår morges afleverede jeg hende der så alene. Med et helt lager af sutter og en flaske, så hun kunne sove der.

Hun græd da jeg gik. Efter tre timer ringer de efter mig, fordi "hun nu begynder at virke lidt trist" Jeg tager over for at hente hende og får så at vide at hun har været pyldret og ked af det hele dagen, men sovet halvanden time. Hun får ikke lov at komme ned og lege i sandet og på græsset, de kører bare rundt med hende i en barnevogn og så kan hun sidde dér og kigge på at alle de andre børn leger. Da jeg kom kunne jeg se at hun havde grædt meget. Hun var helt rødspættet i ansigtet og havde snot og tårer over det hele.

Da jeg afleverede hende imorges var hun også ked af det. Endnu mere end igår.

Det gør ondt i mig, at mit barn skal være så ked af det. Jeg er lidt ked af at ingen anden end jeg kan passe på hende, men det værste er at hun skal være så ked af det. For hun er jo nødt til at lære at være der selv, en dag skal jeg på arbejde. Eller i aktivering om ikke andet, men ud skal jeg da.

Jeg ved ikke lige hvad det er jeg vil. Men jeg synes godtnok det er hårdt og svært. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, eller om der er noget at gøre.

Jannie, som forsøger at være rolig og tålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

sarahb

Puha hvor må det vre hårdt..
Hvad med dagpleje der er det lidt mer stille og roligt og mere tid til hver eneklte barn..
Det tror jeg ville være godt.. Vi et så glade for vores.. Det kan være det er hvad din datter har brug for..
Bare et forslag..

Anmeld

17. august 2010

anna-jonas

Står selv midt i det..................så sender dig lige et knus. Kan trøste dig med at det går over................og det bli'r sådan at Olivia slet ikke vil med hjem igen.

Knus Mette

Anmeld

17. august 2010

TbCp

Jeg står også der lige for tiden... dog er det børnehave Liva er startet i og har rigtig svært ved at blive afleveret.

Jeg håber bare at hun inden længe falder godt til..... og håber det samme for jer...

Det gør jo ondt langt ind i moderhjertet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.