Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev Anders døbt - vi havde en dejlig dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tdittmann skriver: Så blev Anders døbt - vi havde en dejlig dag
åhh så dejligt og dejligt i have en god dag.. glæder mig til den 22 så er det vores tur
og hvor ser han nuser ud i den kjole
Dejligt I havde en skøn dag... Og tak for kigget
Og selvfølgelig tillykke med det fine navn...
B&J skriver: åhh så dejligt og dejligt i have en god dag.. glæder mig til den 22 så er det vores tur og hvor ser han nuser ud i den kjole
Dåbskjolen er en som min mormor, mor og jeg selv er døbt i. Og alle dem der er døbt i den får sit navn broderet på sammen med dåbsdatoen.
Tdittmann skriver: Dåbskjolen er en som min mormor, mor og jeg selv er døbt i. Og alle dem der er døbt i den får sit navn broderet på sammen med dåbsdatoen.
åh hvor et godt minde min dreng skal døbes i min svigermors brudekjole så min kæreste og hans søster og hendes datter er blevet døbt i den og med navn på også vores søn dejlig med sådan nogle minder
B&J skriver: åh hvor et godt minde min dreng skal døbes i min svigermors brudekjole så min kæreste og hans søster og hendes datter er blevet døbt i den og med navn på også vores søn dejlig med sådan nogle minder
Ja, det synes jeg ihvert fald er hyggelig - håber I får en god dag på søndag - hvad skal din dreng hedde?
Tdittmann skriver: Ja, det synes jeg ihvert fald er hyggelig - håber I får en god dag på søndag - hvad skal din dreng hedde?
Ja det håber jeg også vi får han skal hede Daniel
B&J skriver: Ja det håber jeg også vi får han skal hede Daniel
sikke et godt navn elsker det men passer desværre ikke så godt til efternavnet Dahl Dittmann, kunne hurtigt få øgenavnet 3 D
Tdittmann skriver: sikke et godt navn elsker det men passer desværre ikke så godt til efternavnet Dahl Dittmann, kunne hurtigt få øgenavnet 3 D
ja desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128