lidt billeder fra Anders' barnedåb 08.08.2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Tdittmann

Så blev Anders døbt - vi havde en dejlig dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

B&J

Tdittmann skriver:

Så blev Anders døbt - vi havde en dejlig dag

åhh så dejligt og dejligt i have en god dag.. glæder mig til den 22 så er det vores tur

og hvor ser han nuser ud i den kjole

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Dejligt I havde en skøn dag... Og tak for kigget

Og selvfølgelig tillykke med det fine navn...

Anmeld

17. august 2010

Tdittmann

B&J skriver:

åhh så dejligt og dejligt i have en god dag.. glæder mig til den 22 så er det vores tur

og hvor ser han nuser ud i den kjole

Dåbskjolen er en som min mormor, mor og jeg selv er døbt i. Og alle dem der er døbt i den får sit navn broderet på sammen med dåbsdatoen.

Anmeld

17. august 2010

B&J

Tdittmann skriver:

Dåbskjolen er en som min mormor, mor og jeg selv er døbt i. Og alle dem der er døbt i den får sit navn broderet på sammen med dåbsdatoen.

åh hvor et godt minde min dreng skal døbes i min svigermors brudekjole så min kæreste og hans søster og hendes datter er blevet døbt i den og med navn på også vores søn dejlig med sådan nogle minder

Anmeld

17. august 2010

Tdittmann

B&J skriver:

åh hvor et godt minde min dreng skal døbes i min svigermors brudekjole så min kæreste og hans søster og hendes datter er blevet døbt i den og med navn på også vores søn dejlig med sådan nogle minder

Ja, det synes jeg ihvert fald er hyggelig - håber I får en god dag på søndag - hvad skal din dreng hedde?

Anmeld

17. august 2010

B&J

Tdittmann skriver:

Ja, det synes jeg ihvert fald er hyggelig - håber I får en god dag på søndag - hvad skal din dreng hedde?

Ja det håber jeg også vi får han skal hede Daniel

Anmeld

17. august 2010

Tdittmann

B&J skriver:

Ja det håber jeg også vi får han skal hede Daniel

sikke et godt navn elsker det men passer desværre ikke så godt til efternavnet Dahl Dittmann, kunne hurtigt få øgenavnet 3 D

Anmeld

17. august 2010

B&J

Tdittmann skriver:

sikke et godt navn elsker det men passer desværre ikke så godt til efternavnet Dahl Dittmann, kunne hurtigt få øgenavnet 3 D

ja desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.