Ja jeg kan godt se 2 streger. Tillykke 
En af de gange hvor min kæreste og jeg prøvede og blive gravide, gik jeg til lægen fordi jeg kunne ane 1 streg efter 1 time på sådan en hjemme test fra netto, og efter hvad jeg kunne læse på pakken må der højst gå 10 min, så var meget splittet og forvirret og vidste ikke om jeg skulle glæde mig. Men jeg gik så til lægen, aflagde urinprøve og ventede spændt i venteværelset. Efter 5 lange minutter, kaldte sygeplejersken mig ind i deres labaritorium (staves). "jaa desværre er du ikke gravid" sagde hun, gik tudende ud til bilen,sad lidt og prøvede og samle mig inden jeg skulle kører bil. Så lige pludselig bankende det på ruden og jeg rullede ned. Det var sygeplejersken. "Nu er du gravid" AF HVAD tænkte jeg. Så fortalte hun mig, at hun lige skulle lade den ligge lidt, før den viste svar. Og så om der er 2 streger og den ene er meget svær at se, så er man gravid. OG det er jo klart når man tænker over det, for testen afmåler hormonet, og hvis det er i urinen, så viser den selvfølgelig det ved at der er en streg mere om den er svag at skimte eller ej, er lige meget.Efter hendes forklaring.
Så blev jeg glad, men nej nogle oprivende minutter i mit liv, gik fra ulykkelighed til mega glæde på ganske få minutter, meget forvirrende.
Ved ikke om du kunne bruge den lange forklaring til noget.
Men tillykke med graviditeten. 
Anmeld