Vis mig dit bedste ferieminde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Becks

Uh elsker også Thailand, men har desværre kun billeder derfra i papirform  Var der i 5 uger, med min mor og alle vores naboer..

Men kan vise lidt andre billeder, fra gode ferier!

Billede 1: Gran Canaria 07 med min nevø - På kamel safari

Billede 2: Gran Canaria 07 med min nevø, vi var ude og sejle og der kom sørme delfiner forbi!

Billede 3: Krydstogt USA/Bahamas 09 med min mor,søster og nevø

Billede 4: Det samme som billede 3

Billede 5: Solnedgangen fra krydstogtet på vej tilbage til USA - Billedet blev taget kort tid efter vi havde fået afvide MJ var død!

Billede 6: Det samme som billede 5

Billede 7: USA 09 fodre delfiner

Billede 8: USA 09 Spækhugger show

Det blev så til en del billeder SORRY! Men kunne ikke bestemme mig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

smokin

Tutter skriver:

Uh elsker også Thailand, men har desværre kun billeder derfra i papirform  Var der i 5 uger, med min mor og alle vores naboer..

Men kan vise lidt andre billeder, fra gode ferier!

Billede 1: Gran Canaria 07 med min nevø - På kamel safari

Billede 2: Gran Canaria 07 med min nevø, vi var ude og sejle og der kom sørme delfiner forbi!

Billede 3: Krydstogt USA/Bahamas 09 med min mor,søster og nevø

Billede 4: Det samme som billede 3

Billede 5: Solnedgangen fra krydstogtet på vej tilbage til USA - Billedet blev taget kort tid efter vi havde fået afvide MJ var død!

Billede 6: Det samme som billede 5

Billede 7: USA 09 fodre delfiner

Billede 8: USA 09 Spækhugger show

Det blev så til en del billeder SORRY! Men kunne ikke bestemme mig 

Uhh sådan havde jeg det også men valgte KUN Thailand... ellers kandiderede NY også meget højt på min liste eller Egypten... Vi så også delfinshow i Bulgarien... åååååååååååååh elsker delfiner!!!

Anmeld

20. august 2010

Becks

Zette skriver:

Uhh sådan havde jeg det også men valgte KUN Thailand... ellers kandiderede NY også meget højt på min liste eller Egypten... Vi så også delfinshow i Bulgarien... åååååååååååååh elsker delfiner!!!

Elsker også delfiner! Skønt dyr..

Svømmede med dem i 99 i Florida, så fedt!

Når jeg engang får børn, så skal vi også til Thailand, ville gerne til Pattaya igen, der var vi i 14 dage ud af de 5 uger. Desværre oplevede jeg kun byen den ene uge, fordi jeg var indlagt i 8 dage.

Vi var på sådan en rundrejse, én af vores naboer havde arrangeret, da han er gift med en Thailænder. Så vi var i hendes landsby (hold op de var fattige der) På tømmerflåde safari og overnatte på dem i 2 dage, junglesafari, hvor vi sov i bungalows inde i junglen. Chiang Mai, Chiang Rai, Hua Hin, Bangkok og 2 byer jeg ikke kan huske navnet på. 

Anmeld

20. august 2010

smokin

Tutter skriver:

Elsker også delfiner! Skønt dyr..

Svømmede med dem i 99 i Florida, så fedt!

Når jeg engang får børn, så skal vi også til Thailand, ville gerne til Pattaya igen, der var vi i 14 dage ud af de 5 uger. Desværre oplevede jeg kun byen den ene uge, fordi jeg var indlagt i 8 dage.

Vi var på sådan en rundrejse, én af vores naboer havde arrangeret, da han er gift med en Thailænder. Så vi var i hendes landsby (hold op de var fattige der) På tømmerflåde safari og overnatte på dem i 2 dage, junglesafari, hvor vi sov i bungalows inde i junglen. Chiang Mai, Chiang Rai, Hua Hin, Bangkok og 2 byer jeg ikke kan huske navnet på. 

Fandt lige dem fra bulgarien... vi svømmede ikke med dem ÆV! Men jeg tror heller ikke jeg tør... jeg er lidt panikslagen overfor store dyr i vand...

Men så kan jeg da snuppe en massage til bølgernes skvulpen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2010

Becks

Zette skriver:

Fandt lige dem fra bulgarien... vi svømmede ikke med dem ÆV! Men jeg tror heller ikke jeg tør... jeg er lidt panikslagen overfor store dyr i vand...

Men så kan jeg da snuppe en massage til bølgernes skvulpen....

Skønne billeder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.