Kan ikke tro på det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg r gravid i 2. trimester og selvom jeg er over alt det med risciko grænsen (de første 12 uger) og har fået meldt lav risiko indenfor handicaps osv ved nakkefoldsscanning, og har set det lille vidunder så mange gange og kan mærke jeg er gravid med kvalme og diverse ting, så har jeg stadig et eller andet sted svært ved og tro på jeg skal være mor til det nye år.
Jeg tror/ er bange for der kan nå og ske så meget så jeg ikke skal have det lille vidunder alligevel, jeg har læst og hørt så mange ting der er sket selvom det er en i uge 12 eller en i uge 38, alt kan ske og jeg er bange for det sker for mig.

Hvorfor skulle jeg være heldig og få en velskabt lille barn til det nye år når så mange andre er så uheldig og komme ud for diverse ting og mister deres barn?

Er jeg helt langt ude eller er der andre der har haft det ligesom mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Pipsle2012

Hejsa.

Har ikke selv været gravid, så ved ikke om du kan bruge mit svar til noget...

Men jeg kan godt forstå, at du er nervøs for at der skal ske din baby noget, og ja, man hører også tit om at der er nogle, det går galt for, og der sker noget forfærdeligt, men måske skulle du istedet prøve at tænke på ALLE de børn der kommer til verden, uden der sker noget forfærdeligt, og uden der er noget galt med dem. Jeg tror der er rigtig mange mennesker (inklusive mig selv!!), der har en tendens til at fokusere på det negative, og det vi kan være bange for, istedet for at tænke på alt det positive, der kan (og vil!!) ske...

Måske det kan hjælpe at snakke med nogle om det du er bange for?? Evt. med din læge eller jordemor??

Ihvertfald har du taget et skridt, og har skrevet om det herinde, og forhåbentlig får du nogle svar, som du kan bruge til noget.

Du skal ihvertfald have al held og lykke fremover, og et stort tillykke med din kommende baby

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Musen201284 skriver:

Hejsa.

Har ikke selv været gravid, så ved ikke om du kan bruge mit svar til noget...

Men jeg kan godt forstå, at du er nervøs for at der skal ske din baby noget, og ja, man hører også tit om at der er nogle, det går galt for, og der sker noget forfærdeligt, men måske skulle du istedet prøve at tænke på ALLE de børn der kommer til verden, uden der sker noget forfærdeligt, og uden der er noget galt med dem. Jeg tror der er rigtig mange mennesker (inklusive mig selv!!), der har en tendens til at fokusere på det negative, og det vi kan være bange for, istedet for at tænke på alt det positive, der kan (og vil!!) ske...

Måske det kan hjælpe at snakke med nogle om det du er bange for?? Evt. med din læge eller jordemor??

Ihvertfald har du taget et skridt, og har skrevet om det herinde, og forhåbentlig får du nogle svar, som du kan bruge til noget.

Du skal ihvertfald have al held og lykke fremover, og et stort tillykke med din kommende baby

mange tak for dit svar. Ja jeg har det og har altid haft det med og fokusere på alt det dårlige der kan ske osv. Det har jeg altid haft det med, for så tænker jeg at hvis det så sker, så er jeg forberedt og så er det måske lidt nemmere og håndtere. Min kæreste siger også tit til mig jeg skal tænke på det positive og glæde mig for ellers gør jeg bare mig selv ked, men kan ikke lade være.

Anmeld

16. august 2010

Bare mig..

Kender udemærket godt den følelse, og jeg tror "bare" at du skal lade være med at læse alle de indlæg herinde omkring det emne, for det var med til at gøre mig nervøs.. Du skal ikke læse om alle de der negative ting... DUM IDE, hvis du spørg mig..

Anmeld

17. august 2010

Trolde_mor

Kan se mig selv i det du skriver, på trods af mine tydelige symptomer og voksende mave.. 

Sådan har jeg haft det ind til for en måneds tid siden og er 34 uger henne..

Men kan kun sige det samme som M. Nielsen, undgå alle de indlæg hvor der er gået noget galt. Jeg måtte simpelthen tage pauser fra baby.dk for at få det på afstand, da man ellers kan ende med slet ikke at kunne nyde graviditeten i angst for hvad der kan ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.