hvorfor køber I dyrt baby/børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Jeg har ikke råd til at købe det fra nyt, så jeg køber det også brugt...i den alder bliver det jo ikke slidt

nej det er også det hm... jeg må være bedre til at købe brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

oo

BlyViol skriver:

som skrevet tidligere - jeg må på brugt markedet... men de har bare en træls bytteservice

hæhæ, ja! det er sandt

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Nej det der Kitty er heller ikke mig

i starten var den meget nuttet, men den er jo OVERALT 

Anmeld

16. august 2010

Svei

BlyViol skriver:

ja nemlig!! jeg kan også godt nogen gange ærge mig lidt over at gi 1700 for jeans til mig selv, men jeg VED så de holder og gerne 3-4 år

Der sparer jeg så også-griner...er nok ikke den der bruger en formue på tøj... men elsker at shoppe efter tilbud...har lige købt de fedeste jeans til 75kr..

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

det er lidt tyndt i kvaliteten, men jeg synes bare det er skøøønt til de heæt små( alberte er jo kun 2½ måned) og så er det meste af det ret sødt - bortset fra katten  

Ååååh den skide kat Jeg HADER den møgkat!!! Da vi troede Jonte var en pige instruerede jeg alle bedster i at Hello Kitty var no go!!!!

Hvad kan den overhovedet? Det er da ikke en rigtig tegneseriefigur, vel? Har aldrig set den i TV ihvertfald...

Rosa - tydeligvis med et slemt grudge mod en uskyldig lille missekat

Anmeld

16. august 2010

Diana...

BlyViol skriver:

det er lidt tyndt i kvaliteten, men jeg synes bare det er skøøønt til de heæt små( alberte er jo kun 2½ måned) og så er det meste af det ret sødt - bortset fra katten  

Helt enig jeg var også tosset med det i den aldre 

Anmeld

16. august 2010

Sommerfuglelarven

Min datter har en blandet landhandel - lissom med alt andet hun har!

Men jeg må indrømme at jeg er mest til nogle bestemte mærker, ganske enkelt fordi det er super kvalitet, god pasform, lækkert design. Det er mest Småfolk, Katvig, Mini Numph, Holly's, Danefæ, Aya Naya, Noa Noa og H&M min datter har, og det er klart det dyrere tøj der holder bedst. Min veninde køber det, når min datter ikke kan passe det mere (eller jeg bare vil udskifte det), så i bund og grund, så er det faktisk ikke dyrere end at gå i H&M

Anmeld

16. august 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Glemte lige at tilføje at jeg har opdaget at det "dyre" tøj faktisk kan være en investering, da det som regel kan sælges igen til samme pris soom man købte det for eller lidt mindre...

Med mindre man ikke kan nænne at skille sig af med det fordi trunten bare var så NUTTET i det

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Eva. skriver:

Der sparer jeg så også-griner...er nok ikke den der bruger en formue på tøj... men elsker at shoppe efter tilbud...har lige købt de fedeste jeans til 75kr..

wauw det var billigt hvorhenne?? mærke?

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Med mindre man ikke kan nænne at skille sig af med det fordi trunten bare var så NUTTET i det

I KNOW!!! Har en kæmpe bilkapose fyldt med tøj som egentlig skal sælges meeen... HELDIGVIS skal min veninde have en dreng her i september, og hun har fået lov at låne alt det hun ville - så nu er udsalget udskudt på ubestemt til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.