Er gået op for mig........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Vingummien

at Emil er en stor dreng nu.

Hentede ham i vuggestuen idag, lød der et klingende "hej mor" og så kom han hen og tog mig i hånden sagde hej hej til pædagogen og begyndte at gå.
I det øjeblik slog det mig, hvor stor min lille dreng er blevet. Hvor meget han kan nu og hvor selvstændig han er ved at blive. Han har sin egen mening osv nu. Ved lige hvad han vil.
Og har sin mors dejlige store temperament, som ses mere og mere

Gud han er altså for dejlig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

anna-jonas

Ja, Sus, han er en dejlig stor knægt. Det går alt for hurtigt, sådan en barndom................tænk, min Jonas bliver 15 år næste gang..........HULK!

Anmeld

16. august 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Ja, Sus, han er en dejlig stor knægt. Det går alt for hurtigt, sådan en barndom................tænk, min Jonas bliver 15 år næste gang..........HULK!

Ja tiden flyver afsted. Er også hel klar til atfå en ny. Men må helt sikkert vente lidt endnu.

Hold da op, ja det er utroligt som tiden bare går

Anmeld

17. august 2010

lion

Tulipan skriver:

at Emil er en stor dreng nu.

Hentede ham i vuggestuen idag, lød der et klingende "hej mor" og så kom han hen og tog mig i hånden sagde hej hej til pædagogen og begyndte at gå.
I det øjeblik slog det mig, hvor stor min lille dreng er blevet. Hvor meget han kan nu og hvor selvstændig han er ved at blive. Han har sin egen mening osv nu. Ved lige hvad han vil.
Og har sin mors dejlige store temperament, som ses mere og mere

Gud han er altså for dejlig

Ja det er utroligt hvor store EMil er blevet.

Jeg kender også selv den, pære der kommer når det går op for en at ens lille pige/dreng er blevet stor.

Cassandra er blevet mere og mere selvstændig og hun vil bare ALT selv.

Hun siger også mere og mere, f. eks Tænd lyset, da hun skulle skiftes, eller pas på til Julius fordi hans stråstol og ham er i vejen når hun skulle ud fra Wc'et efter badet eller ind i skabet efter en tallerken.

Hun er også begyndt at tage mig i hånden i det hun ser min i vuggestuen og sige/pege at vi skal gå NU

Anmeld

17. august 2010

Karo

Ja, tiden flyver bare afsted

Kan heller ikke selv forstå at Marcus er blevet så stor.

Anmeld

17. august 2010

Vingummien

Karo skriver:

Ja, tiden flyver bare afsted

Kan heller ikke selv forstå at Marcus er blevet så stor.

Nej det er utroligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.