Baby snakker i søvne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Tulle28

Jeg sidder inde i stuen og min datter på 4½ måned ligger og sover og har haft lidt mareridt. Pludselig hører jeg hende ligge og snakke og råbe og tænker at hun er vågnet og går ind til hende, men hun ser slet ikke på mig, hun kigger nærmest lige igennem mig. Og lidt efter drejer hun hovedet den anden vej og sover videre... Meget mærkeligt!

Har I prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Laulund87

Hehe ja det oplever jeg tit med min datter på 8 måneder. Hun pludrer, mumler og skælder ud i søvne

Nogle gange har hun også mareridt og så skriger hun Men når nærmest ikke ind til hende inden hun sover videre.

Anmeld

16. august 2010

Mor-til-asta-09

Tulle28 skriver:

Jeg sidder inde i stuen og min datter på 4½ måned ligger og sover og har haft lidt mareridt. Pludselig hører jeg hende ligge og snakke og råbe og tænker at hun er vågnet og går ind til hende, men hun ser slet ikke på mig, hun kigger nærmest lige igennem mig. Og lidt efter drejer hun hovedet den anden vej og sover videre... Meget mærkeligt!

Har I prøvet det?

Det har min datter også altid gjort, pludselig kan hun også begynde at skrige.. også lidt efter begynder hun at grine.. Bliver lige chokeret hver gang :d

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.