Arbejdstider, fremtid, osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.183 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Sabrina2014

Hej alle

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal ligge dette emne, så det er bare her.

Det er nu sådan, at jeg ingen børn har, og skal helst ikke have det før om 4-5 år (Jeg er kun 18, 19 næste månede).. Men det der er, er at jeg er en person der prøver at tænke så meget fremtid som jeg nu kan.

Jeg går på grundforløbet som bager, som jeg ELSKER, det er SÅ hyggeligt, men tanken strejfer mig tit.. Er det muligt, når jeg er uddannet og skal møde MEGET tidligt om morgenen, at få en vuggestue plads eller noget SÅ tidligt, når der ingen andre er til at passe barnet? Jeg ved med sikkerhed at jeg vil have børn, og vil gerne have dem alle (2-3) inden jeg er de 30-35 år.

Men jeg vil ikke have en karriere der står i vejen for det?

- Min anden drøm, er blomsterdekoratør, og hvis jeg vælger den vej skal jeg starte på HG til Januar og efter det så 2 år i lære i en blomsterbutik. Jeg ved ikke hvad det er med brød og blomster, men det gør mig simpelthen bare glad!

Men min spørgsmål er som sagt, kan det hele gå op i fremtiden? Jeg ved jo intet om det selv, har somsagt ingen børn endnu

- Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Mor-til-asta-09

SabrinaL skriver:

Hej alle

Det er nu sådan, at jeg ingen børn har, og skal helst ikke have det før om 4-5 år (Jeg er kun 18, 19 næste månede).. Men det der er, er at jeg er en person der prøver at tænke så meget fremtid som jeg nu kan.

Jeg går på grundforløbet som bager, som jeg ELSKER, det er SÅ hyggeligt, men tanken strejfer mig tit.. Er det muligt, når jeg er uddannet og skal møde MEGET tidligt om morgenen, at få en vuggestue plads eller noget SÅ tidligt, når der ingen andre er til at passe barnet? Jeg ved med sikkerhed at jeg vil have børn, og vil gerne have dem alle (2-3) inden jeg er de 30-35 år.