Søde piger.. Jeg har lige brug for noget hjælp..
Jeg har mødt jordens dejligste mand. Vi er begge fraskildt, og jeg har 2 børn han har en datter.
Lige fra 1. gang vi så hinanden har vi været meget glade for hinanden. Han har sagt at han er forelsket i mig og jeg det samme til ham.
Når vi er sammen er det kun os der eksistere, Vi sidder bare og kigger hinanden i øjenene, og siger smukke ord til hinanden. Samtidig med vi kysser ..
Han har fortalt sin familie om mig og hans kammerater kender også til mig. Vi har ikke kendt hinanden særlig længe.
Forleden da jeg var derhjemme sidder vi og snakker.. Han tager min hånd og siger at der er noget han er nød til at fortælle mig. Jeg bliver selvfølgelig nervøs og tænker hvad nu! Han siger at han for nogle år siden er blevet opereret for forstadiet til testikkel kræft så han ved ikke om han kan få børn.. Så hvis jeg ønsker flere børn, så er jeg fri til og bakke ud og tage mine ting og gå.. Jeg bliver helt rørt indeni og siger at det vil jeg ikke, jeg vil ikke forlade ham på grund af det.. Vi snakker også om at man jo altid kunne prøve engang og se om det kune lykkedes at få et barn sammen..
Vi er begge nervøse for at blive sårede da vi begge har prøvet det en del i livet, pg han er særdeles forsigtig med at gå for hurtigt frem.
Jeg har ikke været så glad og lykkelig længe som jeg er nu, så derfor er jeg selvfølgelig skide bange for at blive såret og skuffet..
Men piger.. tror i ikke at han mener det seriøst med mig ud fra det jeg skriver her??
Kh
Anmeld