Piger.. I må hjælpe mig.. ( Det handler om forhold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Anonym trådstarter

Søde piger.. Jeg har lige brug for noget hjælp..

Jeg har mødt jordens dejligste mand. Vi er begge fraskildt, og jeg har 2 børn han har en datter.

Lige fra 1. gang vi så hinanden har vi været meget glade for hinanden. Han har sagt at han er forelsket i mig og jeg det samme til ham.

Når vi er sammen er det kun os der eksistere, Vi sidder bare og kigger hinanden i øjenene, og siger smukke ord til hinanden. Samtidig med vi kysser ..

Han har fortalt sin familie om mig og hans kammerater kender også til mig. Vi har ikke kendt hinanden særlig længe.

Forleden da jeg var derhjemme sidder vi og snakker.. Han tager min hånd og siger at der er noget han er nød til at fortælle mig. Jeg bliver selvfølgelig nervøs og tænker hvad nu! Han siger at han for nogle år siden er blevet opereret for forstadiet til testikkel kræft så han ved ikke om han kan få børn.. Så hvis jeg ønsker flere børn, så er jeg fri til og bakke ud og tage mine ting og gå.. Jeg bliver helt rørt indeni og siger at det vil jeg ikke, jeg vil ikke forlade ham på grund af det.. Vi snakker også om at man jo altid kunne prøve engang og se om det kune lykkedes at få et barn sammen..

Vi er begge nervøse for at blive sårede da vi begge har prøvet det en del i livet, pg han er særdeles forsigtig med at gå for hurtigt frem.

Jeg har ikke været så glad og lykkelig længe som jeg er nu, så derfor er jeg selvfølgelig skide bange for at blive såret og skuffet..

Men piger.. tror i ikke at han mener det seriøst med mig ud fra det jeg skriver her??

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

oo

ja, det lader da til han mener det seriøst. og må jeg så lige indskyde, at man kan gøre rigtig meget for at få børn idag. et par af min søsters venner er i samme situation, at manden er opereret for testikelkræft og alligevel kan de sagtens hjælpe dem med at få deres EGET barn

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

HELT BESTEMT!!! Han har fortalt noget meget privat, så jo, han mener det da helt alvorligt med dig.

Og husk, børn sammen behøver ikke betyde biologiske børn. 

Synes du skal satse på ham, det lyder som et dejligt forhold du er gået ind i. 

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Hmmm, ud fra det du skriver, så vil jeg da mene det er ret seriøst når han sætter sig ned og siger sådan en ting på en så intim måde!

Håber det bedste for jer

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

ja, det lader da til han mener det seriøst. og må jeg så lige indskyde, at man kan gøre rigtig meget for at få børn idag. et par af min søsters venner er i samme situation, at manden er opereret for testikelkræft og alligevel kan de sagtens hjælpe dem med at få deres EGET barn

Det snakkede vi også om.. At der var flere muligheder for at prøve at blive gravid :)

Men jeg er bare så skide bange for at blive såret da jeg ikke længe har haft den ubeskrivelige dejlige følelse indeni som jeg har nu.

Anmeld

16. august 2010

oo

Anonym skriver:

Det snakkede vi også om.. At der var flere muligheder for at prøve at blive gravid

Men jeg er bare så skide bange for at blive såret da jeg ikke længe har haft den ubeskrivelige dejlige følelse indeni som jeg har nu.

nogle gange må man hoppe i med begge ben og se hvad der sker! der findes ingen garantier og man kan kun stole på sin mavefornemmelse når det gælder kærlighed nytter det heller ikke noget at liste rundt om den som en kat om den varme grød, der må man tage nogle chancer

Anmeld

16. august 2010

Svei

JA!! Kort og godt Hvor lyder det bare skønt... har det på samme måde, her er problemet bare en mand der ønsker barn..

Rigtig meget held og lykke med kærligheden..

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

JA!! Kort og godt Hvor lyder det bare skønt... har det på samme måde, her er problemet bare en mand der ønsker barn..

Rigtig meget held og lykke med kærligheden..

Jeg er bare så pisse hamrende bange for at blive skuffet eller såret.. nok fordi jeg ikke har oplevet kærligheden på denne måde her før.. Jeg føler jeg lever i en drømmeverden lige nu. Det er sgu sådan at når bare vi sidder og ser hinanden i øjnene så får vi begge de vildeste sommerfugle i maven..

Og Eva, det er dejligt for dig.. Meget..

Anmeld

16. august 2010

Svei

Anonym skriver:

Jeg er bare så pisse hamrende bange for at blive skuffet eller såret.. nok fordi jeg ikke har oplevet kærligheden på denne måde her før.. Jeg føler jeg lever i en drømmeverden lige nu. Det er sgu sådan at når bare vi sidder og ser hinanden i øjnene så får vi begge de vildeste sommerfugle i maven..

Og Eva, det er dejligt for dig.. Meget..

Men hvis ikke du giver efter og tror på det, så er det dømt til ikke at blive...bare spring ud i det...det tog mig tre år at turde og det synes jeg egentlig er trist, men sådan var det bare for mig...

Anmeld

16. august 2010

3xM

jeg er så heldig at have mødt min nuværende kæreste mens jeg er gravid og skal nedkomme her til sept.

han er 13 år ældre end mig, og vi er gået meget stærkt frem m forholdet vi flyttede sammen efter 1 mdr.

jeg vil gerne have 1 mere da min den store fik jeg som forvokset teenager, ham i maven nu er med min eks kæreste men jeg er langt mere klar til ham her nu og kan ikke forestille mig at han er den sidste og slet ikke nu hvor jeg har mødt en der på masser af kompromier men mest kærlighed og god supplering og virkelig føltes som manden jeg skulle have mødt for længe siden ( så havde vi nok ikke fundet hinanden he ...

men det jeg mener er hvis man har en følelse dybt inde af at her skal man ikke give slip så nej så nyd det, mærk det og lev !!!!

JO man ER bange for at blive såret, måske hverdagen tager det glansbillede som man havde, men spørg ham, snak med ham og en god veninde sagde til mig : hver gang hendes kæreste teer sig dumt og inden hun taber hovedet så tænker hun godt igennem på alt det gode i ham og hvilke små ting han gør for at gøre hende glad og så igen om hun virkelig ikke kan leve med han lige gjorde hvad det end var....

når man vælger lykke vælger man også en risiko for at det gør ondt, men så har man gået helt hjertet ind idet og man har ikke haft paraderne oppe og dét er en god ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.