SÅ kan by-livet snart ikke blive farligere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Blev noget så chokket da jeg hørte dette i nyhederne igår... hvad tænker man dog på altså.. at fyrer en stilét hæl i øjet på en anden arhmen det er jo dømt til at gå galt.....

Syntes det er frygteligt....

en ting er syntes det er top iorden man ikke må gå med kniv men nu bliver det vel ikke sådan vi får indraget vores pæne højhælede sko der er højrer end 3.7 cm og mindre end 2 cm tykke?????

i kan læse mere om det her

http://ekstrabladet.dk/112/article1390929.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

saxa

Ja det er sq for sindssygt.. Det er en syg verden vi lever i.. Og den bliver bestemt ikke bedre.. Hvorfor kan folk ikke nøjes med at bruge knytnæver som for 10år siden - hvis det endelig skulle være?

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes også kreativiteten efterhånden har taget for meget overhånd. Hvad blev der af en gammeldags næve, hvis det skal være. Hun slap godt nok heldigt under omstændighederne. Hun kunne være blevet dræbt eller total invalideret, hvis hælen havde ramt anderledes. 

Ej men altså, går så sjældent i byen, men kan da stadig godt sidde og føle mig lidt udsat lige når jeg læser den slags. 

Anmeld

16. august 2010

jeg har ikk selv været i byen i 1½ år men tør sgu næsten heller ikk hvis man nu bruger hvad man har til at overfalde folk......

knive

stilétter

hvad bliver det næste

kvalt i slips

eller strømpesok......???

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

KatjaRenee skriver:

jeg har ikk selv været i byen i 1½ år men tør sgu næsten heller ikk hvis man nu bruger hvad man har til at overfalde folk......

knive

stilétter

hvad bliver det næste

kvalt i slips

eller strømpesok......???

Lige netop... og det er sgu nok sket allerede. 

Anmeld

16. august 2010

JulieE

KatjaRenee skriver:

Blev noget så chokket da jeg hørte dette i nyhederne igår... hvad tænker man dog på altså.. at fyrer en stilét hæl i øjet på en anden arhmen det er jo dømt til at gå galt.....

Syntes det er frygteligt....

en ting er syntes det er top iorden man ikke må gå med kniv men nu bliver det vel ikke sådan vi får indraget vores pæne højhælede sko der er højrer end 3.7 cm og mindre end 2 cm tykke?????

i kan læse mere om det her

http://ekstrabladet.dk/112/article1390929.ece

Det er simpelthen så forfærdeligt!! Og så er det sket et stenkast fra hvor jeg bor  Det er på den ene af vores lokale caféer, hvor der er disko fredag og lørdag...

Føj, jeg får det helt dårligt ved tanken!!!!

Anmeld

16. august 2010

Tulle28

Jeg kan ikke engang holde ud at læse artiklen - hørte det i Nyhederne igår og tog mig selv i at sidde og vrænge ansigt 10 minutter senere. Synes det er SÅ frygteligt og den pige, der har gjort det, har jo seriøst knald i låget!! Man må virkelig have en brist når man kan få sig selv til at gøre sådan noget. Stakkels, stakkels pige det gik udover.

Anmeld

16. august 2010

Tulle28

saxi skriver:

Ja det er sq for sindssygt.. Det er en syg verden vi lever i.. Og den bliver bestemt ikke bedre.. Hvorfor kan folk ikke nøjes med at bruge knytnæver som for 10år siden - hvis det endelig skulle være?

Ja det tænkte jeg også. Men så sad jeg og funderede lidt, og dengang jeg gik i folkeskole (hvilket er - GYYYS - 15 år siden) der blev der altså også trampet i hovedet og folk blev kørt over af biler - altså med vilje. Og man var lige så rystet dengang. Men antallet af den slags overfald er helt klart eskaleret. Jeg er ikke så nervøs over selv at gå ud, men jeg kan slet ikke klare det når min kæreste skal ud med drengene - jeg sover ikke før han er hjemme igen.

Anmeld

16. august 2010

jamen det er jo for sindsygt hvordan man kan få sig selv til at skade et menneske så meget..... syntes ikke det kan være rigtigt man gør noget så voldsomt og så tror de det hjælper at hyle i retten og så sker der ikke mere ved det.. der er  trods alt nogle der skal leve med den skade der er sket om ulykken så skete ved det ene eller det andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.