Jeg står lige nu i mit livs mareridt, og aner ikke hvordan jeg skal komme videre herfra
Jeg har siden jeg var ung lidt af depressioner og andre psykiske problemer, som følge af en barndom præget af misbrug og vold. Jeg har fået to børn som virkelig er hele mit liv, og som "holder mig oppe" når det hele er svært. Jeg har altid levet for mine børn.
Jeg har flere gange været i behandling for mine problemer, men nu har kommunen meddelt, at de ikk mener jeg har udviklet mig nok, og at jeg har brug for ro til at få det bedre = mine børn skal bo hos deres aflastningsfamilie i en periode.
De har nu været væk i en måned, og de har det godt. Snakker med dem i telefon hver dag, og ser dem hveranden uge.
Jeg savner dem selvfølgelig helt vildt, græder mig i søvn hver aften og kan simpelthen intet overskue. Har ikke lyst til noget som helst, og ligger i min seng det meste af dagen.
Jeg føler mig så alene... ville ønske der var et sted man kunne komme i kontakt med andre i samme situation, men det findes vist ikke.
Hvordan kommer man overhovedet gennem dag efter dag uden sine børn?
Vil gerne til sidst sige, at jeg aldrig nogensinde har slået mine børn eller på anden måde behandlet dem dårligt.
Anmeld