Endnu en update ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Ox.

Pyha ja ..

Som skrevet før, har Jonas fået lov til at komme hjem imellem medicineringerne, og det har han så været, trods mange smerter ...

Det var meningen vi skulle ind på en ny afdeling onsdag, men så igår aftes begyndte han at klage over at han havde det virkelig virkelig dårligt, jeg prøvede at få ham overtalt til at vi ringede til vagtlægen men han ville lige sove på det ..

I morges var han så helt væk, han lå inde på sofaen/gulvet osv og vred sig af smerte, jeg kunne knap nok komme i kontakt med ham, så han blev igen indlagt helt, denne gang akut indlagt ..

Han har fået lavet blodpas osv, men intet hjælper

De har så prøvet de sidste par timer med forskelligt medicin, og vi afventer svar her fra kl 19 af ...

Vi ved intet endnu, og de tør ikke rigtig komme med en udmelding om hvad der gør at hans smerter er så kraftige, for det burde de ikke være, og blodpasset skulle have virket, men gør ikke ..

Lilje er hos mine forældre, mine svigerforældre hos Jonas og jeg er på arbejde

Det er ved at være hårdt efterhånden nu ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sussie&Lilje skriver:

Pyha ja ..

Som skrevet før, har Jonas fået lov til at komme hjem imellem medicineringerne, og det har han så været, trods mange smerter ...

Det var meningen vi skulle ind på en ny afdeling onsdag, men så igår aftes begyndte han at klage over at han havde det virkelig virkelig dårligt, jeg prøvede at få ham overtalt til at vi ringede til vagtlægen men han ville lige sove på det ..

I morges var han så helt væk, han lå inde på sofaen/gulvet osv og vred sig af smerte, jeg kunne knap nok komme i kontakt med ham, så han blev igen indlagt helt, denne gang akut indlagt ..

Han har fået lavet blodpas osv, men intet hjælper

De har så prøvet de sidste par timer med forskelligt medicin, og vi afventer svar her fra kl 19 af ...

Vi ved intet endnu, og de tør ikke rigtig komme med en udmelding om hvad der gør at hans smerter er så kraftige, for det burde de ikke være, og blodpasset skulle have virket, men gør ikke ..

Lilje er hos mine forældre, mine svigerforældre hos Jonas og jeg er på arbejde

Det er ved at være hårdt efterhånden nu ...

Puh søde altså. Sikken omgang møg. Håber i hænger i, og de snart finder ud af hvad det skyldes. 

Ved i er et svært sted. Har selv været i en situation som også var hård, og ved hvor meget sygdom kræver af en. Især uvisheden og magtesløsheden.

Stort knus og god bedring til Jonas.

Anmeld

16. august 2010

eliasogmor

du får en krammer af mig

Anmeld

16. august 2010

Chalala85

Det er da noget rigtig lort med Jonas Jeg håber virkelig lægerne kan finde ud af hvad der er galt så de kan hjælpe ham, det må være ulideligt for ham og for jer som ikke kan stille noget op.

Jeg sender lige en til jer begge og ønsker al held og lykke og god bering for ham.

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Hvor har jeg tænkt meget på jer idag. 

Gud en skrækkelig måde at vågne på stakkels stakkels mand og jer. Hvor må det være hård. Bare det at gå i den uvished om hvad der skal ske og hvad han præcis fejler og den smerte han gennemgår. Det er så uretfærdigt at i skal gennem det. 

Jeg kan virkelig godt forstå du synes det hård, Jeg har mest lyst til bare og give dig en kæmpe kram og hjælpe jer. Godt i har noget familie der kan hjælpe. 

MEN hvor er du sej du er der for din mand og datter du går i skole og du arbejder fuldtid ved siden af du er sgu en sej kvinde det skal du vide 

Kæmpe kram til jer. 

Anmeld

16. august 2010

Lone Jakobsen

puha hvor er det ubehageligt for jer.

sender mange tanker og

Anmeld

16. august 2010

Ox.

Tak skal i ha'

Synes også uvisheden er værst, og så at se ham have det så skidt

Han savner også hans datter, de tøffede rundt sammen og pjattede hele tiden før, men nu kan han ikke holde ud at have hende siddende i 2 min før han er nødt til at aflevere hende, og det gør også rigtig ondt på ham ...

Anmeld

16. august 2010

Ox.

Diana... skriver:

Hvor har jeg tænkt meget på jer idag. 

Gud en skrækkelig måde at vågne på stakkels stakkels mand og jer. Hvor må det være hård. Bare det at gå i den uvished om hvad der skal ske og hvad han præcis fejler og den smerte han gennemgår. Det er så uretfærdigt at i skal gennem det. 

Jeg kan virkelig godt forstå du synes det hård, Jeg har mest lyst til bare og give dig en kæmpe kram og hjælpe jer. Godt i har noget familie der kan hjælpe. 

MEN hvor er du sej du er der for din mand og datter du går i skole og du arbejder fuldtid ved siden af du er sgu en sej kvinde det skal du vide 

Kæmpe kram til jer. 

Årrh tusinde tak søde!  Det varmer at få at vide ..

Jeg håber bare sådan at de snart finder ud af hvad det er der sker med ham, det er så synd for ham

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Årrh tusinde tak søde!  Det varmer at få at vide ..

Jeg håber bare sådan at de snart finder ud af hvad det er der sker med ham, det er så synd for ham

Ja det håber jeg også stakkels ham altså og jer. 

Håber du vender tilbage med en update. 

En masse tanker sendes til jer. 

Anmeld

16. august 2010

Mullemus86

Gud hvor skrækkeligt smukke! Har været "væk" noget tid, kommer tilbage og ser dine indlæg.. Hvor er det en forfærdelig situation I er i.. Ved ikke helt hvad jeg skal sige.. Det gør mig ondt, håber Jonas snart får en diagnose og dermed en behandlig som virker. Kæmpe herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.