Uansvarlig mand trods sine 35 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Guldlok

Er super frustreret lige nu. Har været sammen med min kæreste i snart 8 måneder og jeg er gravid i uge 8. Han er 35 og jeg er 37. Han har en datter på 10 og hun er hos sin far hver 2 weekend.

Vi bor ikke sammen nu, men søger med lys og lygte. Vi har så søgt på en 4 værelses lejlighed til 11.000 alt incl. i lækkert kvarter i København.

Jeg spurgte x mange om han var inforstået med søgningen, så vi ikke stod i den situation at vi havde fået den, men måtte takke nej.

Han sagde god for den specielt fordi vi så får værelse til den lille og Datteren. Nu melder han pludselig ud t han nok ikke har råd. Altså manden har ikke råd til at betale 5.300 om månden til bolig -?

Jesus tænkte jeg hvad sker der - manden bruger ingen penge da det i forvejen er mig der betaler mad osv. han arbejder på fuld tid som skolelære og har en fast indtægt.

Jeg blev altså super skuffet og fik pludselig følelsen af at vi jo så slet ikke kan flytte sammen på noget tidspunkt, med mindre vi vil bo som s.u. modtagere. og jeg er 37 år - den tid er forbi....

Kan vel ligeså godt forberede mig på at leve som alenemor?

Hvad skal jeg gøre er simpelthen super skuffet.....Har lyst til at tage fat i ham og ryste ham....

Er jeg helt gal på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Sabrina2014

Guldlok skriver:

Er super frustreret lige nu. Har været sammen med min kæreste i snart 8 måneder og jeg er gravid i uge 8. Han er 35 og jeg er 37. Han har en datter på 10 og hun er hos sin far hver 2 weekend.

Vi bor ikke sammen nu, men søger med lys og lygte. Vi har så søgt på en 4 værelses lejlighed til 11.000 alt incl. i lækkert kvarter i København.

Jeg spurgte x mange om han var inforstået med søgningen, så vi ikke stod i den situation at vi havde fået den, men måtte takke nej.

Han sagde god for den specielt fordi vi så får værelse til den lille og Datteren. Nu melder han pludselig ud t han nok ikke har råd. Altså manden har ikke råd til at betale 5.300 om månden til bolig -?

Jesus tænkte jeg hvad sker der - manden bruger ingen penge da det i forvejen er mig der betaler mad osv. han arbejder på fuld tid som skolelære og har en fast indtægt.

Jeg blev altså super skuffet og fik pludselig følelsen af at vi jo så slet ikke kan flytte sammen på noget tidspunkt, med mindre vi vil bo som s.u. modtagere. og jeg er 37 år - den tid er forbi....

Kan vel ligeså godt forberede mig på at leve som alenemor?

Hvad skal jeg gøre er simpelthen super skuffet.....Har lyst til at tage fat i ham og ryste ham....

Er jeg helt gal på den?

Hold da op, jeg er kun 18 år, og mange vil nok sige at jeg ikke ved så meget pga min alder, men hold da op! Hvad bilder han sig dog ind? I skal have et barn sammen, og nu vil han pludselig ikke betale den? Man kan hurtigt regne ud at hvis du betaler mad allerede, og han har fuldtidsarbejde som en skolelærer, har manden da råd til at betale det!

Det kan simpelthen ikke være rigtigt at han siger ja, og efter det kommer med sådan en udmelding... Slet ikke når i skal have et barn!

Er helt rystet at en mand - der har en datter på 10 år, kan finde på sådan noget.

Anmeld

18. august 2010

anna-jonas

Han lyder som en snylter.......................eller så har han stor gæld som han afdrager på. Er han meget påpasselig med hans penge?? Har han tilfældigvis altid glemt sin pung, eller har ingen kontanter hvis i er ude???

Du skal tænke på, at denne side af ham kun bliver mere udpræget efterhånden som du lærer ham at kende. Måske er det en god ide at indrette dig på et liv som alenemor, for den fyr er vist ikke vant til at tage sin del af ansvaret. Du må tage en alvorlig snak med ham.................fortælle ham hvor skuffet du er.

Knus Mette

Anmeld

19. august 2010

Guldlok

Tak for jeres svar. Det viser sig han har en gæld på 110.000 og måske derfor han holder på sine penge... Hmm

Anmeld

19. august 2010

MariaJ

Jeg er godt klar over at lejligheder i København ikke hænger på træerne, men jeg synes altså det lyder som en dyr husleje. Selvfølgelig er det dumt og klodset at han først har sagt ja, og nu måske alligevel siger nej, men måske er det gået op for ham hvor dyrt det faktisk er. Det er jo en månedlig udgift på niveau med at købe hus, så med gæld, en forholdsvis beskeden lærerløn og måske bil og hvad I nu ellers har af udgifter i det daglige kan jeg faktisk godt forstå, hvis han synes det er i den dyre ende.

Anmeld

19. august 2010

Con

Så spørger jeg bare - var graviditeten planlagt?

Anmeld

19. august 2010

Lotus86

I kan jo måske starte med at søge efter en lejlighed der er billigere, og når han så har fået banket sit lån af, så kan i kigge efter noget større..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.