Ved ikke lige hvor jeg skal starte... måske det ender med at blive noget rodet noget jeg får skrevet... men håber i alligevel kan følge mig....
De sidste 3-4 måneder har jeg været en rigtig strigle... sur, tvær, har skældt ud og i det hele taget bare været rigtig rigtig træls!
Jeg har intet overskud haft... kunne sove 10 timer og stadig være fuldstændig brugt... var konstant træt.
Efter jeg havde født ville jeg rigtig gerne ned at veje det jeg vejede inden jeg blev gravid. Jeg manglede 8 kg. her i starten af året. Jeg kæmpede og manglede kun 3kg for at være der....
Men de sidste måneder, der som sagt har været rigtig dumme, har jeg intet gjort... og da jeg steg på vægten igår vejede jeg 10kg mere end før jeg blev gravid 
I sidste uge gik det op for mig at jeg havde været virkelig dårlig til at huske mit antidepressive medicin... synes jeg havde det så fint og nogle dage tog jeg det ikke... og det blev så oftere og oftere at jeg glemte det....
Og det er jo derfor jeg har været sådan de sidste måneder.... for jeg har faktisk gået og følt mig virkelig deprimeret, trist og træt af det hele...
Hvor dum kan man være 
Fredag i sidste uge fik vi en god snak herhjemme og jeg fortalte hvor dum jeg havde været med min medicin... nu har jeg husket den hele weekenden og synes allerede jeg begynder at se lidt lysere på det hele.
Sørger for ikke at sidde ved computeren konstant, som jeg også har gjort den sidste tid.
Carsten har været så god til at hjælpe mig og få mig igang.
Han har hjulpet mig i mit rum i kælderen, som skal laves så jeg kan male, sy osv. dernede. Det bliver dejligt at få et rum hvor jeg kan trække ned og få lidt Tina-tid ind imellem.
Han har sat mig igang på det badeværelse vi skal have lavet færdig osv osv.
Han har bare været så god.
Idag fik jeg allerede fri kl. 15 så da jeg havde hentet Liva tog jeg lige 20 min. på romaskinen...
Nu går det vist den rigtige vej igen, synes jeg at jeg kan mærke 
Tak fordi i læste med.
Anmeld