Hjælp hvad gør jeg lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jesse har været så sød at tabe en kop kaffe med sukker ned i tasteturet. Hvordan får jeg det gjort rent igen? Tasterne vil hverken det ene eller det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Lullaby

Jeanne skriver:

Jesse har været så sød at tabe en kop kaffe med sukker ned i tasteturet. Hvordan får jeg det gjort rent igen? Tasterne vil hverken det ene eller det andet

Køber et nyt. Sukker + kaffe ødelægger alt i det.

Anmeld

16. august 2010

B&J

Jeanne skriver:

er det på en bærbar eller???? hvis det er en bærbar smut ned til en computer forhandler.. og hvis det bare er et tastatur køb i nyt man kan få dem smit i nakken hvor de enda også virker

Anmeld

16. august 2010

1977

Profilbillede for 1977
B&J skriver:

er det på en bærbar eller???? hvis det er en bærbar smut ned til en computer forhandler.. og hvis det bare er et tastatur køb i nyt man kan få dem smit i nakken hvor de enda også virker

Det er en bærbar

Anmeld

16. august 2010

B&J

Jeanne skriver:

Det er en bærbar

nej vil suse ned til en computer forhandler og få det lavet ikke eksperten eller fona og alle dem nej en rigtigt computer forhandler de kan nogle gange lave  det på stedet hvis de kan rede den men ellers kan de sætte en nyt tastatur i for dig

Anmeld

16. august 2010

Pia.

ej øv.... Sukker er vist noget af det væreste man kan få ned i sit tastatur...

Håber I finder en løsning, ellers er det jo en helt ny computer...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.