Hvad er det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Millesmammi

har opdaget at min datter har noget inde i munden, som en kindtand faktis, det er helt hvidt og det ligner en tand der er på vej, men hun har kun fået de 2 fortænder i undermunden indtil videre, og de er ikke engang kommet helt op. synes det lyder lidt vildt hvis det er en tand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Louise mortil4

Millesmammi skriver:

har opdaget at min datter har noget inde i munden, som en kindtand faktis, det er helt hvidt og det ligner en tand der er på vej, men hun har kun fået de 2 fortænder i undermunden indtil videre, og de er ikke engang kommet helt op. synes det lyder lidt vildt hvis det er en tand?

sådan lige kan jeg da godt forestille mig det er kindtænderne der er på vej, men nu ved jeg heler ikke hvor gammel dit barn er. Nanna fik kindtænder inden hun fik hjørnetænder og der var de 4 første først lige kommet op.

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi

Louise mortil4 skriver:

sådan lige kan jeg da godt forestille mig det er kindtænderne der er på vej, men nu ved jeg heler ikke hvor gammel dit barn er. Nanna fik kindtænder inden hun fik hjørnetænder og der var de 4 første først lige kommet op.

hun er 5 måneder

Anmeld

16. august 2010

Louise mortil4

Millesmammi skriver:

hun er 5 måneder

det er nok der omkring Nannas begyndte at kunne ses der inde. hun er fra April og det var omkring oktober de kunne ´begynde at ses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.