Så sidder man hos lægen og venter og venter på det blir ens tur - en ældre dame spørger mig.. "undskyld er det din første og hvorlangt er du henne?" Jeg svarer selvfølgelig pænt og syntes det er dejligt at snakke og få tiden til at gå med lidt snak =)
Fortæller hende så at min søn er 18 måneder og at jeg nu er 25 uger henne - så der blir 22 måneder imellem dem.. Hun rejser sig fra stolen stiller sig foran mig og BRØLER ud til HELE venteværelset..
" Jamen du godeste gud kære pigebarn - Det kan du da slet ikke magte" - "Du er jo selv en lille pige"..
Jeg svarede hende ikke for jeg blev HELT paf..!! Heldigvis var det min tur hos lægen så nærmeste løbende derinde ( så godt jeg nu kunne ) - og brød fuldstændig sammen inde hos lægen over damens chokerende udtagelser..
Ja jeg er 22år, og ja det er min mand også..! Ja det var ikke planlagt med nr. 2 og hvad så?..!! Ja det blir da hårdt med to små børn, men det blir da også super dejligt, og glæder mig hel vildt til de kan lege og tumle sammen i haven..!
Ej undskyld men har bare fået nok af sådan nogle negative kommentarer - og fået nok af at være "ung mor"..!! Jeg er mor med STORT M - og om man er ung eller gammel så er det jo det hele værd..!! Jeg har ALTID sagt jeg ville have min børne i en "ung" alder - så jeg kunne være med på noderne med dem.. Holde til at spille bold - gå lange turer - osv men det kan en ældre da også.:!!
Ja undskyld igen for det her indlæg.. Men måske mine hormoner også raser lidt..! Syntes bare jeg er fået NOK....!!
Anmeld