Lige lidt brok fra mig..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2010

quar20

Så sidder man hos lægen og venter og venter på det blir ens tur - en ældre dame spørger mig.. "undskyld er det din første og hvorlangt er du henne?"  Jeg svarer selvfølgelig pænt  og syntes det er dejligt at snakke og få tiden til at gå med lidt snak =)

Fortæller hende så at min søn er 18 måneder og at jeg nu er 25 uger henne - så der blir 22 måneder imellem dem.. Hun rejser sig fra stolen stiller sig foran mig og BRØLER ud til HELE venteværelset..

" Jamen du godeste gud kære pigebarn - Det kan du da slet ikke magte" - "Du er jo selv en lille pige"..

Jeg svarede hende ikke for jeg blev HELT paf..!! Heldigvis var det min tur hos lægen så nærmeste løbende derinde ( så godt jeg nu kunne ) - og brød fuldstændig sammen inde hos lægen over damens chokerende udtagelser..

Ja jeg er 22år, og ja det er min mand også..! Ja det var ikke planlagt med nr. 2 og hvad så?..!! Ja det blir da hårdt med to små børn, men det blir da også super dejligt, og glæder mig hel vildt til de kan lege og tumle sammen i haven..!

Ej undskyld men har bare fået nok af sådan nogle negative kommentarer - og fået nok af at være "ung mor"..!! Jeg er mor med STORT M - og om man er ung eller gammel så er det jo det hele værd..!! Jeg har ALTID sagt jeg ville have min børne i en "ung" alder - så jeg kunne være med på noderne med dem.. Holde til at spille bold - gå lange turer - osv men det kan en ældre da også.:!!

Ja undskyld igen for det her indlæg.. Men måske mine hormoner også raser lidt..! Syntes bare jeg er fået NOK....!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Svane83

Hvis folk dog bare ville holde deres meninger for dem selv. Især når det er en negativ holdning, altså hvad skulle du lige svarer til det? - nej det har du sørme ret i vil du have mit barn istedet?

Du er helt sikkert en fantastisk mor og jeg er sikker på at du sagtens skal klare det og så er det da heller ikke tættere på nu må folk da lige styre sig.

Jeg er selv 26, 27 når baby kommer og jeg ville da nogen gange øsnke at vi havde været klar og parate til at få børn da jeg var 22, men det var min kæreste ikke så vi ventede.

Op i røven med den gamle kone, de mener sgu så mange dumme ting. Ja undskyld men nogen gange såååå

Carina

Anmeld

16. august 2010

quar20

Okay så er jeg ikke hormonforstyrret og overdriver.. =)

Syntes bare jeg er SÅ irriteret over den kommentar - og det er ikke første gang DESVÆRRE.. Da vi meddelte min mands familie fik vi samme tur..!

Men ja ja tænkte jeg bare de har ALTID være imod mig så hvorfor ikke igen..! Men når det kommer fra en fremmede som slet ikke kender os som familie så bliver jeg harm og rystet over hele situationen..!!

Det skal altså lige siges ( ikke fordi det gør mig til en bedre mor - og det er absolut ikke ment negativt ) - Men vi har fået Tino fordi vi gerne ville - og vi får nu Liam fordi vi har valgt at sige vi har sagt a også må vi sige b..! Tino har sovet ude 3 gange men han er blevet afleveret først efter vores aftensmad også er han blevet hentet tidligt dagen efter. Kan slet ikke undvære ham.. =) Måske en pyllermor men ja er fuldstændig forelsket i ham =)  I forhold til eks. min svigerinde som har en mand hvor han har en søn fra et andet forhold og han har ham hver anden weekend..! han blir passet HVER gang de har ham - og nu har de fået fælles barn og han blir også passet ligeså meget..!!

Min levemåde er jo bare at når man har børn så skal man da NYDE dem HVERT SEKUNDT =)

Nå det blev til lidt andet end trådens start.. Men ja..!! Jeg er gravid jeg er undskyld  =)

Anmeld

16. august 2010

Willa's mor

quar20 skriver:

Okay så er jeg ikke hormonforstyrret og overdriver.. =)

Syntes bare jeg er SÅ irriteret over den kommentar - og det er ikke første gang DESVÆRRE.. Da vi meddelte min mands familie fik vi samme tur..!

Men ja ja tænkte jeg bare de har ALTID være imod mig så hvorfor ikke igen..! Men når det kommer fra en fremmede som slet ikke kender os som familie så bliver jeg harm og rystet over hele situationen..!!

Det skal altså lige siges ( ikke fordi det gør mig til en bedre mor - og det er absolut ikke ment negativt ) - Men vi har fået Tino fordi vi gerne ville - og vi får nu Liam fordi vi har valgt at sige vi har sagt a også må vi sige b..! Tino har sovet ude 3 gange men han er blevet afleveret først efter vores aftensmad også er han blevet hentet tidligt dagen efter. Kan slet ikke undvære ham.. =) Måske en pyllermor men ja er fuldstændig forelsket i ham =)  I forhold til eks. min svigerinde som har en mand hvor han har en søn fra et andet forhold og han har ham hver anden weekend..! han blir passet HVER gang de har ham - og nu har de fået fælles barn og han blir også passet ligeså meget..!!

Min levemåde er jo bare at når man har børn så skal man da NYDE dem HVERT SEKUNDT =)

Nå det blev til lidt andet end trådens start.. Men ja..!! Jeg er gravid jeg er undskyld  =)

Jeg har på fornemmelsen at mennesker over 70 har en tendens til at komme med sådan dumme kommentare. Også over for lidt større børn, så skal de blande sig i de børnene laver eller siger. På en negativ måde. " I må ik lege der" " Sikke et sprog" " bla bla bla" Jeg plejer bare at sige at de skal blande sig uden om og lade MINE børn være. Hvis man ik har noget pænt at sige, så luk...

Jeg er død træt at folk over 70... Med deres negative udtalelser..

Det er ikke kun unge mødre der får de dumme kommentare... Tror vi alle prøver det. Jeg er både ung og "gammel" mor...!!!

Kommentarene er bare tilpasset til ens alder...

Anmeld

16. august 2010

quar20

Ja det kan der jo være noget om..!!

Blev bare HELT paf da hun brølede det ud i hele venteværelset..!! - hun var jo ellers så sød og flink til at spørger..! Men så kom den lige og småkage så var mit ansigt vådt og rød.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.