suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2010

LIZO

gider i ikke losse mig i røven..

så jeg kan komme i gang med at pakke ned.. vi flytter om 20 dage.. og intet.. INTET er pakket endnu.. har kun fået smidt det meste ud i kældern.. men vist os det.

og vi skal bare så meget.. så skal vist til at tage mig sammen og få det gjort så det ender med at blive kastet ned i kasser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Vingummien

LOG AF!!!! og rejs dig op og begynd at pakke

Anmeld

16. august 2010

msax

Der er bare nogen af os der er bedre under pres - jeg er selv en af dem.

Så længe det i kælderen er overstået (der er ofte det værste), er det andet ikke helt lige så slemt.

Et godt råd er at skrive på kasserne hvad der er i. Ikke bare køkken, men hvilke køkkenting... osv.

Rigtig god pakkelyst. SMIL mette

Anmeld

16. august 2010

LIZO

tak men det hjælp ikke.. endte med at tage ud og shoppe istedte for. så nu slipper jeg for at vakse op når vi flytter..  jubii... hader opvvask. men imorgen bliver jeg nød til det men skal så os bare ha ryddet en plads så de kan stå et sted sq ikke meget plads i 3 vær. suk suk,,

Anmeld

17. august 2010

Karo

Da vi skulle flytte stod vi 2 dage før og måtte pakke det hele ned da vi ikke havde taget os sammen noget før

Skal hilse at sige at det ikke var sjovt, så se så at komme igang Camilla.

Anmeld

17. august 2010

LIZO

ja ved det godt sådan var det os sidet gang da vi flytte. det hele lå i forskellige kasser. og kunne intet finde. så startet imorgen. endte med vi kørte ud efter lamper. så imorgen SKAL  jeg i gang.. hehe..

men sq ikke nemt med liam der vil være med til alt. og zoey hiver det hele op af kasserne igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.