Nogle fra Holstebro området.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2010

MetteMTH

Der har købt barnevogn i Babysam (Holstebro) som ikke har fået den til tiden? Jeg er så pisse træt af dem, jeg skulle have haft den den 1 august.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Mette.

Mette88 skriver:

Der har købt barnevogn i Babysam (Holstebro) som ikke har fået den til tiden? Jeg er så pisse træt af dem, jeg skulle have haft den den 1 august.

Mette

Je bor i Århus, men vi købte vores Odder barnevogn i Babysam i Århus og vi havde præcis samme problem!

Vi bestilte da jeg var i 26+0 og da jeg havde 5 dage til termin havde da stadig ikke fået den hjem. Jeg fik den 5 dage over termin og heldigt for dem fødte jeg først 41+1, ellers havde der virkelig været ballade! Jeg har hørt flere sige det, så det må nærmest være et gennemgående problem for dem :s det er bare så super træls og man tror jo virkelig man kan regne med dem.

Anmeld

16. august 2010

MetteMTH

Mette. skriver:

Je bor i Århus, men vi købte vores Odder barnevogn i Babysam i Århus og vi havde præcis samme problem!

Vi bestilte da jeg var i 26+0 og da jeg havde 5 dage til termin havde da stadig ikke fået den hjem. Jeg fik den 5 dage over termin og heldigt for dem fødte jeg først 41+1, ellers havde der virkelig været ballade! Jeg har hørt flere sige det, så det må nærmest være et gennemgående problem for dem :s det er bare så super træls og man tror jo virkelig man kan regne med dem.

Gav de også Odder skylden?

Anmeld

16. august 2010

Mette.

Mette88 skriver:

Gav de også Odder skylden?

Ja, først sagde de, at det var fordi Odder ikke havde produceret den. Senere viste det sig at det var fordi de faktisk selv havde glemt at bestille den, så Odder faktisk lavede den i hast til os, selvom deres leveringstid normalt er meget længere.

Jeg var så arrig på babysam! Men vi fik den jo som sagt lige i sidste øjeblik. Har de snart fået styr på jeres?

Anmeld

16. august 2010

Lone Jakobsen

æv hvor var jeg blevet rasende.

jeg bor i Aulum, men vi købte barnevogn i ønskebørn i Ikast, og der var super god service.

Anmeld

16. august 2010

MetteMTH

Mette. skriver:

Ja, først sagde de, at det var fordi Odder ikke havde produceret den. Senere viste det sig at det var fordi de faktisk selv havde glemt at bestille den, så Odder faktisk lavede den i hast til os, selvom deres leveringstid normalt er meget længere.

Jeg var så arrig på babysam! Men vi fik den jo som sagt lige i sidste øjeblik. Har de snart fået styr på jeres?

Skulle jo have haft den 1 august og deres undskyldning til det var at, Odder havde holdt ferie. I sidste uge ringede jeg derud og der vil den blive leveret den 15 til Babysam.. Så var jeg også derude i sidste uge og der spurgte jeg igen, for at være irriterende der ringede hun til Odder og den ville komme i denne her uge altså mandag. Idag har jeg ringet derud for at hører om den var kommet og det var den selvfølgelig ikke, men ville komme sidst på ugen da Odder havde haft problemer med at skaffe stof til barnevogne.. Som om Jeg er så bange for at jeg ikke får det hjem til tiden. For skal da brúge liften når jeg skal på sygehuset.

Anmeld

16. august 2010

MetteMTH

nutche skriver:

æv hvor var jeg blevet rasende.

jeg bor i Aulum, men vi købte barnevogn i ønskebørn i Ikast, og der var super god service.

Du er heldig.. Jeg tænkte på om jeg bare skulle ringe til Odder, for at hører om de har problemer med leveringen.. Sjovt nok da jeg skulle købe noget i babysam som var fra Stokke, der var det samme problem.

Anmeld

17. august 2010

Lone Jakobsen

Mette88 skriver:

Du er heldig.. Jeg tænkte på om jeg bare skulle ringe til Odder, for at hører om de har problemer med leveringen.. Sjovt nok da jeg skulle købe noget i babysam som var fra Stokke, der var det samme problem.

jeg havde klart ringet til odder. det er jo dårlig reklame for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.