Hej tøser.
Vil gerne lige høre hvad I tænker om dette!?
Min søn skal højst sandsynlig starte i privat dagpleje men i og med at han allerede har fået tildelt en vuggestueplads, så skal den plads annulleres før han kan få tildelt dagplejepladsen. Selvom vi har det hele aftalt med dagplejemor.
Jeg kontaker dp forleden for at høre hvordan vi er stillet hvis hun sygemelder sig længe eller stopper sit arbejde. Der gik hun nærmest i forsvarsposition og skrev til mig at hun ik håbede at vi ændrede mening fordi min søn er så sød og vi var også søde (hun har mødt os ca ½ time) og at hun havde glædet sig meget til at ha ham og at han var så glad og dejlig.
Nå men....
Jeg får så idag at vide på kommunen at hende der kan annullere vuggestuepladsen, har ferie i en uge endnu og så er det ik sikkert det kan nås inden han skal starte 1/9.
Dette fortæller jeg så dagplejemor, som så vælger at ringe og høre kommunen om det samme som jeg havde gjort. Hun kontakter så mig og fortæller at hun har fået at vide at hans plads KAN annulleres NU hvis der er en på venteliste til vuggestuen. Ellers kan den IKKE før om 1½ måned. Dp tilbyder så mig at hun vil passe min søn gratis i en måned hvis han først kan blive opsagt i vuggestue om 1½ måned.
Jeg siger så til dp at jeg gerne lige vil snakke med min mand om det når han har fri før jeg ringer og får pladsen annulleret hvis den kan. Hun kontakter så mig igen og siger at nu har hun ringet til kommunen igen og hørt om min søn kan blive annulleret og det kan han GODT. Vi skal bare sende en skriftlig bekræftelse til kommunen.
Nu sidder vi tilbage og kan ikke finde ud af om hun har gjort det hele af en god mening eller hvad der sker!?
Hun virker sød og rar men samtidig også desperat i og med at hun går ind og overtager vores sag med kommunen uden at vi har bedt hende om det.
Hvad tænker I om alt dette?
Tak fordi I læste med :-)
Anmeld