Politik. Støt de partier som hjælper børnefamilier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. august 2010

signeg32

SF har kommet med et udspil som vil hjælpe børnefamilier.

Jeg håber alle med børn følger med  så børnefamilien i fremtiden få bedre vilkår, bedre vuggestuer, bedre vilkår for pædagoerne, bedre skoler osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Svei

Hvordan vil de finansere gildet, det synes jeg er mere interessant end at de vil gøre en masse, det vil de jo allesammen...

Anmeld

16. august 2010

Munder

Nu plejer jeg ikke at blande mig i de politiske debatter herinde, men...

Det lyder da bare super fint, men hvis børnefamilierne skal afhjælpes, hvem skal det så gå ud over, den danske statskasse er jo ikke bundløs - fra hvilken folkegruppe skal man så skære fra?

For mig er det bare en ordentlig gang valgflæsk. Der hvor der er mange stemmer, er der de politiske partier sætter ind! Men har de noget at have det I?

Anmeld

16. august 2010

Sofia

signeg32 skriver:

SF har kommet med et udspil som vil hjælpe børnefamilier.

Jeg håber alle med børn følger med  så børnefamilien i fremtiden få bedre vilkår, bedre vuggestuer, bedre vilkår for pædagoerne, bedre skoler osv. 

Kan ikke sige noget negativt om, at børnefamilier skal hjælpes, men der er jo så mange grupper i befolkningen der har brug for hjælp, og sygehusvæsenet kan vel også bruge penge, og ja det er der tusind områder der kan. Den vigtige pointe er, hvordan det skal finansieres? Og om planen er holdbar generelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.