Er i tvivl ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2010

suuki

Heej

Jeg har siden men ÆL, hvor min og man mand havde sex, haft ondt i hovedet, svedture, mens ligende smerte og morgen kvalme.. Det er for tidligt at teste endnu.

Men er det for tidligt at få de symptomer? Og er der nogen af der har haft samme symptomer, da i var gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Sofia

Tror det er meget individuelt hvornår symptomerne kommer!

Der går ca. en uge fra ægløsningen til ægget har sat sig først, og først derefter ved din krop du er gravid, så tror ikke du kan få symptomer før der mindst er gået en uge efter ægløsningen. Krydser fingre for dig

Anmeld

16. august 2010

betiinsen

Mærkeligt spørgsmål.

Men stoppede med mine p piller midt i en periode. Tror lige inden min ægløsning.

Så styrede p pillerne det sådan, at jeg fik min mens. 4 dage efter. Men har været så dårlig efterfølgende. Har hovedpine, kvalme og føler mig meget utilpas. Er det normalt når man stopper på p piller? Jeg kan da ikke allerede være gravid når jeg har fået min mens.?

Mvh Betina

Anmeld

16. august 2010

*Cille*

Hej Betina

Jeg er også lige stoppet med at tage p-piller, og har også haft nogle af de samme symptomer, du beskriver i dit indlæg. Jeg er ikke gravid, har lige fået min mens i går, så går ud fra det bare er fordi kroppen lige skal vænne sig til at man ikke er på p-piller mere... Det kan selvfølgelig også være at du er heldig smil

Anmeld

16. august 2010

betiinsen

Tror jeg nu heller ikke jeg er. Har taget dem i 6 år nu, så kroppen skal nok bare have lidt tid.

Har du været gravid før? eller er det også første forsøg nu her?

Anmeld

17. august 2010

*Cille*

Det er også første gang for mig, og jeg har også taget p-piller i mange år efterhånden.

Good luck

Anmeld

17. august 2010

betiinsen

Har jeg også, men vi må håbe det ikke påvirker det.

Held og lykke mange gange til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.