Søger brugt Super nova babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.689 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Englebisse

Er der nogen som lægger inde med en super Nova babyalarm som de gerne vil sælge??

Der er lys i babyalarmen, vibrerer når baby begynder at græde, der vises ansigt for om baby græder, sover osv. Kan andre mange gode ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Englebisse

20. august 2010

Christina.78

Er det Super Nova babyalarm D7 ??

Anmeld

20. august 2010

Englebisse

Christina.78 skriver:

Er det Super Nova babyalarm D7 ??

Ja det er det...

Anmeld

20. august 2010

siw84

der er en del super nova d5 til salg på den blå avis... er godt nok den "gamle" model men de jo stort set ens... er den jeg har..

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

Hallo

sådan en vil jeg personligt ikke købe brugt. Ihvertfald ikke af sådan en som mig selv.... De får altså nogen tæske sådan nogle babyalarmer. Vores har da ihvertfald fået en hård behandling.

Kan anbefale dig at kigge på de svenske hjemmesider. De sælger den til lidt over halv pris derovre, og så e den jo helt ny

- men kan varmt anbefale en super nova, det er en alletiders alarm :p

Anmeld

20. august 2010

Englebisse

siw84 skriver:

der er en del super nova d5 til salg på den blå avis... er godt nok den "gamle" model men de jo stort set ens... er den jeg har..

Jeg har været inde og kigge på den blå avis og guloggratis, men nu er det ikke d5 vi søger, men d7. Synes slet ikke de er ens de to modeller. De kan forskellige ting hver især.

Anmeld

20. august 2010

Englebisse

SpunkenJo skriver:

Hallo

sådan en vil jeg personligt ikke købe brugt. Ihvertfald ikke af sådan en som mig selv.... De får altså nogen tæske sådan nogle babyalarmer. Vores har da ihvertfald fået en hård behandling.

Kan anbefale dig at kigge på de svenske hjemmesider. De sælger den til lidt over halv pris derovre, og så e den jo helt ny

- men kan varmt anbefale en super nova, det er en alletiders alarm :p

Nej vi har også tænkt meget over om vi skulle købe den brugt eller fra ny af. Dog ville vi give det en chance hvis der dukkede en op som var i god stand og til penge der var til at betale.

Ja vi ville nemlig gerne have en god babyalarm her til vores næste barn da vi ikke gik så meget op i det sidst med vores første fødte.

Kender du nogle gode svenske hjemmesider hvor de sælger den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.