har lige set De Unge Mødre... og så tænkte jeg på Milka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Ni-ko-li-ne

ja, der er vel ingen grund til at jeg holder det for mig selv... ros kan man ikke få for meget af!

Jeg sad og så DUM... Og der er en mor til tvillinger som stort set har været alene hele tiden og nu er blevet skilt... Og så er det jeg bare komme til at tænke på Milka... Jeg kender ikke andre der har tvillinger og er alene...

og hold op mand.... Camilla!!! du er fandmer sej! jeg kan ikke forestille mig at nogen kunne have håndteret det at være alene med to små, bedre end dig! Der er mange der kunne lære en masse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

LIZO

synes klart os hun er mega sej.. jeg synes det er hårdt med 2 unger. og det er ikke engang tvillinger.. suk..

du må være lavet af noget helt særligt,når du  at kunne klare det alene..

Anmeld

16. august 2010

oo

Milka er en superstar, ja hun er! man kunne godt ønske at man kunne tage tvillingerne en uges tid og sende moderen på rekreation

Anmeld

16. august 2010

Milka

tak søde tøser har en lille miniferie lige nu, pigerne er hos min mor indtil i morgen aften. og så dagen efter, onsdag, starter de små mennesker i vuggestue. det bliver så spændende!

Anmeld

16. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

tak søde tøser har en lille miniferie lige nu, pigerne er hos min mor indtil i morgen aften. og så dagen efter, onsdag, starter de små mennesker i vuggestue. det bliver så spændende!

Det gør de da vel ikke??Der er da noget jeg er gået glip af her...har du fortalt os det?Neej,hvor er det stort,det glæder jeg mig til at høre hvordan går

Anmeld

17. august 2010

Karo

Helt enig

Camilla er en super star

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.