puha en drøm jeg havde i nat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Happiness

Vågnede helt forvirret op imorges... Havde en lidt blandet drøm, meget følelsesladet.

Jeg drømte at kæresten og jeg fik tvillingepiger. De var dog født for tidligt, så vi måtte ikke tage dem med hjem med det samme. De skulle blive på hospitalet i noget tid. Så vi besøgte dem hver dag (vi måtte ikke selv blive på hospitalet). Og havde det meget skidt i min drøm. Hele min verden brød sammen....

Endelig efter 1 uge måtte vi komme og hente dem. Vi fandt først ud af det på dagen at vi måtte tage dem med hjem. Så vi var self. OVERLYKKELIGE. Men vi havde så slet ikke købt noget ind til bebserne. Så vi måtte med en baby hver på armen ud og købe ALT ind... Alt fra sutteflasker til vugger (vi stod i længere tid og skulle finde ud af hvilke sutteflasker vi skulle købe... og havde en hel diskution omkring det... )

Og midt i det hele kom jeg i tanke om at vi havde fået en killing, så vi skulle da også i dyreforretning og købe ind til den... Hvliket jeg drønnede rundt som en stukken gris for at få købt... Og lige inden jeg skulle gå op til kassen vågnede jeg så...

MEGET spøjsk drøm, og den følte så virkelig... Så da jeg vågnede kiggede jeg efter mine små tvillingepiger....

Er helt færdig... føler ik jeg har sovet,  men har jo også oplevet en del i nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

LouiseNielsen

Hehe..... Er simpelthen heelt utrolig hvad en drøm kan gøre ved en!

Anmeld

16. august 2010

Happiness

Ja... men det er nok alle de tanker man går med. Vi prøver jo at blive gravide. Og der er tvillinger i familien... Men jeg tror nu at jeg har købt alle baby tingene ´MEGET før termin Min kæreste grinte bare af mig... Og vi er slet ikke katte mennesker... haha... meget spøjst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.