Dit bedste minde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.727 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Mutti2

Hvad er dit bedste minde fra din barndom??

Er bare lidt nysgerrig

Mit bedste minde (der er desværre ikke så mange af dem), var den dag jeg fik at vide jeg skulle være storesøster

Ha en fantastisk dag

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

SiLiMiMa

der er nogle stykker, men da jeg er meget glad for dyr, men ikke måtte få et kæledyr som barn, blev jeg SÅ glad, da jeg endelig i en alder af 12 år fik lov til at få en undulat!! Jeg skulle bare selv betale, så jeg plukkede jordbær i 2 uger og købte den derefter i sommerferien for mine hårdttjente penge - eller nogle af dem

en lille blå undulat-han, som jeg Kaldte Nicki og som jeg lærte at snakke

heise

Anmeld

16. august 2010

Happiness

Mit var nok da jeg i sommerferien kom med på min fars arb. Han arb. på en efterskole for ordblinde, han var kok. Så hjalp jeg med at fylde salt og peber op. Og gik og hyggede med eleverne. Og det bedste var da jeg måtte gå med køkkenhjælperen ned og vælge en is

Skal siges at min far døde da jeg var 11. Så derfor er dette minde noget af det bedste. Selv om jeg også har mange dejlige minder fra min mor.

Anmeld

16. august 2010

Baby2010/2013

Mit bedste barndomsminde, var i julen hvert år d.23, så stilte vi en kæmpe skål risengrød op på loftet til nisserne...og næste morgen var dem tom  ... fandt først ud af senere hen, at min mor hentede det ned før de gik i seng og brugte det til ris ala mande d.24

Hehe, den tradition tror jeg også vi skal lave med vores børn!

Anmeld

16. august 2010

TbCp

Jeg mindes rundbold i gaden med alle de andre unger og gadefesterne, som nogle meget lykkelige minder.....

Og så al den tid jeg fik brugt med min lillesøster! Det er nogle af de bedste og mest dyrebare minder jeg har.

Anmeld

16. august 2010

betski

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvad er dit bedste minde fra din barndom??

Er bare lidt nysgerrig

Mit bedste minde (der er desværre ikke så mange af dem), var den dag jeg fik at vide jeg skulle være storesøster

Ha en fantastisk dag

Knus

Et af mine bedste barndomsminder er fra mine sommerferier hos min mormor og hendes mand på deres gård. Det var så super fedt og vi var der så ofte vi kunne komme til det

Anmeld

16. august 2010

NinaNymannMadsen

mit bedste minde fra da jeg var lille er nok en juletradition vi stadig holder fat i. der er ikke nogen bestemt dag vi gør det men inden jul tager hele familien på min fars side ud til min farmor og laver havregrynskugler og hygger os der efter med rigtig god mad.

og ellers så en anden tradition der er fra den by jeg boed i da jeg var mindre og stadig boed hjemme, var der julehygge oppe i forsamlingshuset, hvor julemanden kom med en gottepose til alle børnene. det er en meget lille by vi boed i, der bor alt i alt er der 80 husstande. alle kender alle og alle hjælper hinanden.

der er rigtig mange traditioner i den by som der bliver holdt godt fast i.

Anmeld

16. august 2010

SiLiMiMa

TbCp skriver:

Jeg mindes rundbold i gaden med alle de andre unger og gadefesterne, som nogle meget lykkelige minder.....

Og så al den tid jeg fik brugt med min lillesøster! Det er nogle af de bedste og mest dyrebare minder jeg har.

ja, det minde med rundbold på gaden med alle kvarterets andre børn "nupper" jeg også lige!!!

og sommerferie hos min mormor sammen med min storebror!! super hyggeligt!!!

Det var tider!!!

heise

Anmeld

16. august 2010

signeg32

Min bedste minde var at mormor den første søndag hver måned samlede hele familien til god mad.  

Anmeld

16. august 2010

Lone Jakobsen

kan huske vores ture til rørbæk sø....åh det var helt fantastisk. ellers var der dengang vi flyttede og jeg pludselig måtte få en kanin.

ellers husker jeg trygheden ved at mine forældre viste at de holdt af hinanden. det var noget helt specielt som ikke mange forældre gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.