barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. august 2010

sharife

jeg her mor til en smuk prinsesse. hehe men ønsked om flere børn er bare kæmpe stort der var ingen problemer med at blive gravid 1 gang men da jeg så var til min egen læge efter de normale tjek man skal til opdagde man at jeg nu havde udviklet for mange mandlige kønshomoner og så udebliver min mins bare helt nu det gået helt galt de sidste 2 månder hvor jeg ikke har haft den jeg har snakket med min læge om detog jeg er blevet henvist til en spicale læge men der er rigtig lang tid til jeg kan komme til den, jeg er ikke tyk tværdigmod tror normal størelse læge sekretæeren sage til mig at mine tal lå på 7,6 dheas, og det der hedder androgener ligger på 23 (3.3-13.) forstår ikke de tal andet ind at det er alt for højt. er der nogle som kender til det og måske kan give mig håb, jeg ønsker virkelig flere børn men er virkelig bange for at det ikke kan lade sig gøre nu hvor jeg har udviklet for mange androgener
er der noget med kosten jeg kan gøre bedre er der noget jeg kan gøre indtil jeg skal til den privat læge????????
det er underligt der var intet før men nu er der. hvorfor håber nogle kan hjælpe mig
ps jeg er helt ny her inde så håber det er okaj jeg stiller så mange indviklet spørgsmål
hilsen mig:-¤

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Malonde1985

Kan desværre ikke hjælpe dig med din situation og dine sp´er, men ville ik bare læse dit indlæg uden lige at give dig en

Og velkommen til baby.dk man blivr afhængig af siden

Kram Malonde

Anmeld

19. august 2010

Lambi

Hejsan

ved ikke om jeg kan hjælpe dig, men jeg ved hvad du går igennem

Jeg har en dejlig pige på 7 år, som vi blev gravide med helt uden problemer, det var ikke engang planlagt..Men i sidste sommer da jeg var til læge pga. min mens. næsten forsvandt, blev jeg henvist til en gyn. der tog nogle prøver og lavede en scanning, og som så fortalte mig at jeg havde får mange mandlige hormoner, det ville sige at jeg havde noget kaldet pcos, og at mine sjanser for at bliver gravid ikke var lige så store mere Vi har været igang med baby projekt siden feb. 2010, men stadig ikke en positiv test... forventer mens. om ca. en uge, så nu må vi se om det bliver til noget denne gang...))

Ang. behandling, så skal du ikke bekymre dig for meget, jeg fik nogle tabl. som hedder Metformin for at regluere min mens. Spirix for andre symtomer der evt. kan forkomme med kvinder med pco, så som uønsket hårvækst, træthed o.s.v Det skal lige siges at jeg har en helt normal vægt, har aldrig været overvægtig, har ikke bumser, akne (ofte relateret med pco) ej heller uønsket hårvækst nogle steder, bortset fra at de vokser meget hurtigt ud igen på min ben De tsom er med pco er at selv om man får mens. er det ikke sikkert at man har æggeløsnig, derfor bliver det mere vanskeligt at blive gravid...Men det er håb, 100 % sikkert...

Jeg forstår meget godt din frustration, jeg fejlede ingenting før, men nu pludselig fejler jeg både det ene og andet(( suk

Motion hjælper MEGET for mit vedkommende, små måltider igennem dagen, meget frugt og grønt! Jeg håber at det kunne hjælpe dig bare lidt, om ikke andet, så er du ikke alene i den båd, vi er rigtig mange (uheldigvis)..

Skriv ENDELIG hvis du har noget at spørge om, ingen spørgsmål er for dumme, kun dumme svar, har selv været igennem den mølle....

Knuuus

Anmeld

19. august 2010

gittn

jeg har i mange år haft øget mandligtkønshormon, siden jeg var 9år. jeg er begyndt at spise efter 'spis dig gravid' bogen da jeg ville være gravid. sidst jeg var ved lægen og fik målt mit mandligekønshormon var det blevet normalt. så prøv den.

jeg er ikke tyk eller noget med ligner en bjørn med al min pels

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.