Hejsan
ved ikke om jeg kan hjælpe dig, men jeg ved hvad du går igennem
Jeg har en dejlig pige på 7 år, som vi blev gravide med helt uden problemer, det var ikke engang planlagt..Men i sidste sommer da jeg var til læge pga. min mens. næsten forsvandt, blev jeg henvist til en gyn. der tog nogle prøver og lavede en scanning, og som så fortalte mig at jeg havde får mange mandlige hormoner, det ville sige at jeg havde noget kaldet pcos, og at mine sjanser for at bliver gravid ikke var lige så store mere
Vi har været igang med baby projekt siden feb. 2010, men stadig ikke en positiv test...
forventer mens. om ca. en uge, så nu må vi se om det bliver til noget denne gang...
))
Ang. behandling, så skal du ikke bekymre dig for meget, jeg fik nogle tabl. som hedder Metformin for at regluere min mens. Spirix for andre symtomer der evt. kan forkomme med kvinder med pco, så som uønsket hårvækst, træthed o.s.v Det skal lige siges at jeg har en helt normal vægt, har aldrig været overvægtig, har ikke bumser, akne (ofte relateret med pco) ej heller uønsket hårvækst nogle steder, bortset fra at de vokser meget hurtigt ud igen på min ben
De tsom er med pco er at selv om man får mens. er det ikke sikkert at man har æggeløsnig, derfor bliver det mere vanskeligt at blive gravid...Men det er håb, 100 % sikkert...
Jeg forstår meget godt din frustration, jeg fejlede ingenting før, men nu pludselig fejler jeg både det ene og andet
(( suk
Motion hjælper MEGET for mit vedkommende, små måltider igennem dagen, meget frugt og grønt! Jeg håber at det kunne hjælpe dig bare lidt, om ikke andet, så er du ikke alene i den båd, vi er rigtig mange (uheldigvis)..
Skriv ENDELIG hvis du har noget at spørge om, ingen spørgsmål er for dumme, kun dumme svar, har selv været igennem den mølle....
Knuuus