U2 i Horsens! Var I der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Sofia

Var der ikke - men GOD koncert i aften Kitty

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

lisesp83

Uhh skal ikke afsted, men gad virkelig godt.

Jeg nøjes med at høre det hjemmefra så, bor i Horsens, og kunne høre det igår. Bare vinden blæser rigtigt. Haha

God fornøjelse til dem der skal afsted. Er slet ikke misundelig.

Hilsen Lise

Anmeld

16. august 2010

ekzunz

JAAAAAA  - jeg var der - og det var intet mindre end fantastisk!!!

Jeg er stadig lidt i ekstase - og hører Magnificent i hovedet hele tiden - og det var virkelig Magnificent!!!!!

God fornøjelse - gid det var mig der skulle afsted igen idag

Anmeld

16. august 2010

Fru Dinesen

Astasmor skriver:

var der ikke og skal heller ikke i aften. men bor næsten lige overfor der hvor de spiller så kan høre det hele og har set scenen flere gange.

kan sige du kan godt glæde dig, for af det vi kunne høre her hvor vi bor så lød det fedt.

Vi bor også næsten lige bag dem ... såååå jo havde en go Koncert i vores lille stue sååååå hyggeligt 

Anmeld

16. august 2010

NinaNymannMadsen

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Vi bor også næsten lige bag dem ... såååå jo havde en go Koncert i vores lille stue sååååå hyggeligt 

ja det er nu dejligt. hiih... har lige været helt oppe ved hegnet for at høre opvarmningsbandet men havde en lille træt pige med så måtte jo tage hjem.

Anmeld

16. august 2010

NoName

kitty skriver:

Jeg var der ikke - men det er jeg i aften!!

Var det lige så godt som de skriver? Jeg har sovet som et barn der glæder sig til jul -meget uroligt og spændt

Det her har jeg glæder mig til i 12 år... Det bliver for vildt!

It's a beautiful day!

Nope var der ikke...

Skulle have været der NU.... MEN har siden vi fik billetterne både testet positiv på G test og har født en datter....

SÅ jeg er blevet efterladt alene hjemme imens alle andre er taget til koncert... nederen.... men så nyder jeg Caroline i stedet, selvom hun absolut ikke vil sove og bare er tude prinsesse idag...

knus Majken der sidder hjemme...

Anmeld

16. august 2010

Fru Dinesen

Astasmor skriver:

ja det er nu dejligt. hiih... har lige været helt oppe ved hegnet for at høre opvarmningsbandet men havde en lille træt pige med så måtte jo tage hjem.

Vi var også lige en aften tur forbi  Super hyggeligt ... 

er bare lidt træt af at når man skal hjem så skal man en KÆMPE omvej ... Horsens er jo ik den største by, til sådan en stor koncert .. men hvad vi klare den  ha Ha ha

Anmeld

17. august 2010

NinaNymannMadsen

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Vi var også lige en aften tur forbi  Super hyggeligt ... 

er bare lidt træt af at når man skal hjem så skal man en KÆMPE omvej ... Horsens er jo ik den største by, til sådan en stor koncert .. men hvad vi klare den  ha Ha ha

kunne gudskelov krydse ind over ved handelsskolen.

da jeg bor lige over for den.

Anmeld

17. august 2010

otlitrom

JAAAAAA  - jeg var der - og det var intet mindre end fantastisk!!!

Jeg er stadig lidt i ekstase - og hører Magnificent i hovedet hele tiden - og det var virkelig Magnificent!!!!!

God fornøjelse - gid det var mig der skulle afsted igen idag

Det var simpelthen helt igennem fantastisk. Vi fik MEGA gode pladser, og selvom jeg er så lille, så så jeg da dem allesamme (tak til mandse, der lige kunne løfte mig lidt op i luften )

HELT IGENNEM FANTASTISK KONCERT!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.