Jeg sidder helt alene og er møg bange... Det tordner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Mira0911

Og det er jo noget pjat et eller andet sted...!?

Her tordner det, jeg hader som jeg ved ikke hvad... Nu kan jeg godt tillade mig at være bange sammen med hunden, mens Julie er i dp....

Når hun er hjemme og det tordner, er jeg ikke bange.. Eller jo, men skal ikke vise det overfor Julie, så bliver hun selv bange jo...

Tordner det hos nogen af Jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

oo

jep, det har tordnet her det meste af morgenen. men jeg er nu ikke bange for det

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Ingen torden her... solskin og en masse blæst...

Håber snart det holder op med at tordne hos dig, så du ikke skal sidde der og være bange..

Knus

Anmeld

16. august 2010

B&J

nej heldigvis er ikke så glad for det så længe lynene ikke kommer for tæt på

Anmeld

16. august 2010

Orkide86

Her tordner der ikke. men hold op der er kommet meget regn tilmorgen.. der er løbet vand ind i røret til tørretumbleren øv øv..

Men jeg er osse bare bange for torden vejr.. hader det.. Så føler virkelig med dig..

Anmeld

16. august 2010

saxa

Der tordnede sindssygt i nat - og det var self efter manden var taget på arbejde Meeen det generer mig ikke længere, som det gjorde engang.. Nu regner det bare vildt meget.. Sikke da et vejr...!

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

nix.. ingen torden her!

Jeg er også bange for tordenvejr, men siden jeg var lille har min mor forsøgt at gøre det til noget godt/hyggeligt. Det gøres bedst med tordenpandekager og det praktiserer jeg stadig ofte

Så prøv det... find på en god ting du kan lave hver gang det tordner! Så er det pludselig ikke så slemt

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

Pyyh... Det er heldigvis stoppet nu.... :)

Anmeld

16. august 2010

LouiseNielsen

Jeg er både bange for torden, men mindes også en vis hygge ved det fra da jeg var lille....

Min far er brandmand, og hvis han blev kaldt til brand om natten når det tordnede, hentede min mor mig og min søster med ind i deres seng, også puttede vi der mens vi talte brag og lyn til vi faldt i søvn....

Anmeld

16. august 2010

bagger26

Ej jeg ELSKER torden, dog skal det være uden lyn, dem kan jeg ikke så godt lide.. Men der er ikke noget bedre, end at sidde indenfor og lyttet på det regner og tordner.. Men her tordner det desværre ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.