klapvogn vs. babyjogger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Vidunderligeunger

Hej Damer

Jeg har tænkt på at jeg gerne ville ud og løbe med det bette pus, men vil jo også gerne have en klapvogn...

Kan jeg bruge baby-joggeren som klapvogn hvis jeg nu køber en af de rigtig gode? synes nemlig det lyder så voldsomt med både en babyjogger OG en klapvogn, eller hvad??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

Hej Damer

Jeg har tænkt på at jeg gerne ville ud og løbe med det bette pus, men vil jo også gerne have en klapvogn...

Kan jeg bruge baby-joggeren som klapvogn hvis jeg nu køber en af de rigtig gode? synes nemlig det lyder så voldsomt med både en babyjogger OG en klapvogn, eller hvad??

Vi har købt en klapvogn og regner med at købe en jogger når Laura er større... Hun ville ikke få en behagelig tur i joggeren hvis vi skulle løbe med hende endnu, men hun hygger sig rigtig meget i klapvognen (selvom hun ikke har kørt tur i den så mange gange endnu )...

Hmm... det var ikke svar på dit spørgsmål, men indsigt i hvad VI gør

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Caroline86 skriver:

Vi har købt en klapvogn og regner med at købe en jogger når Laura er større... Hun ville ikke få en behagelig tur i joggeren hvis vi skulle løbe med hende endnu, men hun hygger sig rigtig meget i klapvognen (selvom hun ikke har kørt tur i den så mange gange endnu )...

Hmm... det var ikke svar på dit spørgsmål, men indsigt i hvad VI gør

hehe nej, men det var da et svar  

Synes også den virker noget kold den der babyjogger, altså ikke kold som i kulde og  varme, men liiidt for enkel og sportsagtig

Anmeld

16. august 2010

Tulle28

BlyViol skriver:

Hej Damer

Jeps det kan du godt - vi har en Urban Jungle Mountain Buggy, og den kan bruges som barnevogn, klapvogn OG babyjogger:-)

Vi har indtil nu kun brugt den som barnevogn, men er såååå glade for den, og kender flere som bruger den som klapvogn og også er vildt glade for den. Svinghjulet kan låses når man skal løbe med den - det har jeg så ikke prøvet endnu.

Knus Tulle

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Tulle28 skriver:

Jeps det kan du godt - vi har en Urban Jungle Mountain Buggy, og den kan bruges som barnevogn, klapvogn OG babyjogger:-)

Vi har indtil nu kun brugt den som barnevogn, men er såååå glade for den, og kender flere som bruger den som klapvogn og også er vildt glade for den. Svinghjulet kan låses når man skal løbe med den - det har jeg så ikke prøvet endnu.

Knus Tulle

super! googlede den lige.. den ser god ud men behøver man barnevognsdelen, det har vi jo ??

Anmeld

16. august 2010

Tulle28

BlyViol skriver:

super! googlede den lige.. den ser god ud men behøver man barnevognsdelen, det har vi jo ??

Nej nej overhovedet ikke - du har jo også en "lille" basse ikke? Hun kan sikkert ikke være i barnevognsdelen allerede nu, den er kun omkring 74 cm:-)

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Tulle28 skriver:

Nej nej overhovedet ikke - du har jo også en "lille" basse ikke? Hun kan sikkert ikke være i barnevognsdelen allerede nu, den er kun omkring 74 cm:-)

haha, nej det kan hun godt nok ikk hihi eller jo men så ville der være 5 cm i hver ende...

Anmeld

16. august 2010

Tulle28

BlyViol skriver:

haha, nej det kan hun godt nok ikk hihi eller jo men så ville der være 5 cm i hver ende...

Nej så ville hun jo nærmest ligge i spænd he he:-) Vi har et lille nus af en datter (4½ måned og 63 cm) så den går lidt endnu heldigvis:-)

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Tulle28 skriver:

Nej så ville hun jo nærmest ligge i spænd he he:-) Vi har et lille nus af en datter (4½ måned og 63 cm) så den går lidt endnu heldigvis:-)

hehe 2½ måned og 64  cm utroligt så meget forskel der kan være!?

Anmeld

16. august 2010

Tulle28

BlyViol skriver:

hehe 2½ måned og 64  cm utroligt så meget forskel der kan være!?

Ha ha ja det er sgu utroligt:-) Til gengæld har hun lige fået sin første tand:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.