kan først komme til lægen i uge 14

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2010

nynne-l

jeg er idag ca 6 uger henne og snakke med lægen idag og de har først tid når jeg er 14 uger henne fatter ikke de ikke har tid før hvad hvis jeg ville have en abort så kunne jeg ikke få det men

hvad så med nf det tager også langt tid at få tid til den men skal det ikke være før uge 16

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

DK

En nakkefolds scanning skal laves SENEST 13+6! Så du skal have en henvisning fra lægen inden at du kommer derind så!!

Anmeld

16. august 2010

Valle81

nynne-l skriver:

jeg er idag ca 6 uger henne og snakke med lægen idag og de har først tid når jeg er 14 uger henne fatter ikke de ikke har tid før hvad hvis jeg ville have en abort så kunne jeg ikke få det men

hvad så med nf det tager også langt tid at få tid til den men skal det ikke være før uge 16

Det kan de ikke - du skal have gjort det langt inden - de mp da have misforstået noget:0(

Anmeld

16. august 2010

nynne-l

DK skriver:

En nakkefolds scanning skal laves SENEST 13+6! Så du skal have en henvisning fra lægen inden at du kommer derind så!!

så må jeg ringe igen det går jo ikke

Anmeld

16. august 2010

nynne-l

Valle81 skriver:

Det kan de ikke - du skal have gjort det langt inden - de mp da have misforstået noget:0(

nej fatter det helle ikke ved den første kom jeg da til næsten med det samme

Anmeld

16. august 2010

Ni-ko-li-ne

nynne-l skriver:

desuden skal du have taget blodprøver til doubletesten man bruger i forbindelse med NF scanningen...

ring igen!

hvis ikke de har tid før, så skal de henvise til scanning og tage blodprøver!

Anmeld

16. august 2010

Valle81

nynne-l skriver:

nej fatter det helle ikke ved den første kom jeg da til næsten med det samme

Hende lægesekretæren var vist ikke helt vågen da du ringede ind:0)

Det bliver da også hurtigt med to guldklumper efter hinanden:0) Må jeg spørge om det var helt planlagt eller?? Spørger fordi jeg er helt vildt nysgerrig:0)

Anmeld

16. august 2010

nynne-l

Valle81 skriver:

Hende lægesekretæren var vist ikke helt vågen da du ringede ind:0)

Det bliver da også hurtigt med to guldklumper efter hinanden:0) Må jeg spørge om det var helt planlagt eller?? Spørger fordi jeg er helt vildt nysgerrig:0)

nej det tror  jeg heller ikke

og vi have snakke om at vi godt ville have dem tæt på hinanden det var bare ikke planlagt det skulle være så tæt

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Hvis nu du skulle have haft en abort - var det jo en anden tid du skulle bruge, og så var du med sikkerhed kommet ind før - når det bare er den første samtale og muligvis vandrejournal er det meget muligt du først skal have tiden der - dog skal du have NF inden, så jeg ville lige ringe til dem igen og forhøre mig om indkaldelse på nakkefolds scanning...

Knus Pia.

Anmeld

16. august 2010

Ayasmor

Pia. skriver:

Hvis nu du skulle have haft en abort - var det jo en anden tid du skulle bruge, og så var du med sikkerhed kommet ind før - når det bare er den første samtale og muligvis vandrejournal er det meget muligt du først skal have tiden der - dog skal du have NF inden, så jeg ville lige ringe til dem igen og forhøre mig om indkaldelse på nakkefolds scanning...

Knus Pia.

Skal der ikke laves vandrejournal inden NF??? Det er jo den de noterer i??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.