Er så stolt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2010

LouiseNielsen

Min søn Nicklas på 3 år og 3 mdr, sagde pludselig igår at nu gad han ikkebruge ble mere.... Og siden da er han gået uden, dog havde han den på o nat!  Han har endnu ingen uheld haft, men vlret rigtig go til at komme og sige når han sku tisse......

Troede at idag når han sku i børnehave ville han have den på ige, men nej nej han er afl uden ble. Så jeg er vild spændt på hvordan dagen vil gå derover!

Men jeg er godt nok bare mega stolt, og tænk sig at han nu er så stor......

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

TbCp

ARhhh hvor er han god!!!!

Glæder mig også til vi kommer af med denherhjemme

Anmeld

16. august 2010

Koen.

hvor er han sej

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Det var flot... Han har bare lige ventet til det helt rigtige tidspunkt for ham...

dejligt at slippe med bleen...

Tillykke med den store dreng...

Anmeld

16. august 2010

twinboys

super flot...

og endnu mere flot at du ventede til han var klar...

Majbritt

Anmeld

16. august 2010

LouiseNielsen

twinboys skriver:

super flot...

og endnu mere flot at du ventede til han var klar...

Majbritt

Kunne aldrig drømme om at presse ham til noget.... Har læst om folk der logger med alt mulig, syntes jeg man skal passe på med.... Vi prøvede først på sommeren også, og det gik fint 2 dage, men så bedte han om at få ble på igen. Men der var det heller ikke ham selv der ville, men mig der tænkte at vi ku prøve....

Han ville heller ikke have den på i nat, men det syntes jeg vi skulle. Så vi lavede en aftale om at når han var blevet rigtig god til at gå uden ble om dagen, så ku vi prøve om natten også!

Anmeld

16. august 2010

twinboys

LouiseNielsen skriver:

Kunne aldrig drømme om at presse ham til noget.... Har læst om folk der logger med alt mulig, syntes jeg man skal passe på med.... Vi prøvede først på sommeren også, og det gik fint 2 dage, men så bedte han om at få ble på igen. Men der var det heller ikke ham selv der ville, men mig der tænkte at vi ku prøve....

Han ville heller ikke have den på i nat, men det syntes jeg vi skulle. Så vi lavede en aftale om at når han var blevet rigtig god til at gå uden ble om dagen, så ku vi prøve om natten også!

Mine drenge ville hverken have den på dag eller nat og vi har aldrig haft et uheld om natten,...

De var bare klar....

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.