Kiste med udklædningstøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2010

3rollinger

Sidste jul så jeg en reklame for en kiste med udklædningstøj, og om 10 dage har min søn fødselsdag så jeg kunne godt tænke mig at han skulle have sådan en kiste.

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en? Jeg har søgt på Google, men jeg kan kun finde enkelte udklædninger og ikke en hel kistefuld.

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Valle81

3rollinger skriver:

Sidste jul så jeg en reklame for en kiste med udklædningstøj, og om 10 dage har min søn fødselsdag så jeg kunne godt tænke mig at han skulle have sådan en kiste.

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en? Jeg har søgt på Google, men jeg kan kun finde enkelte udklædninger og ikke en hel kistefuld.

Trine

Fætter BR har dem med Ben10 osv til 299 mener jeg:0)

Anmeld

16. august 2010

3rollinger

Valle81 skriver:

Fætter BR har dem med Ben10 osv til 299 mener jeg:0)

Tak skal du have.

Jeg kan ikke rigtig finde noget inde på deres hjemmeside. Ved du om de har andre produkter i butikken end de har på hjemmesiden?

Anmeld

16. august 2010

Valle81

3rollinger skriver:

Tak skal du have.

Jeg kan ikke rigtig finde noget inde på deres hjemmeside. Ved du om de har andre produkter i butikken end de har på hjemmesiden?

Det har de i hvertfald:0)

Og jeg kan huske at jeg så sådan en kiste da vi var i Br i sidste uge - så Ben10 og Starwars:0)

Ja deres hjemmeside er ikek så god hvad angår udvalget af legetøj:0)

Anmeld

16. august 2010

3rollinger

Valle81 skriver:

Og jeg kan huske at jeg så sådan en kiste da vi var i Br i sidste uge - så Ben10 og Starwars:0)

Perfekt!! Ben10 er jo også den store helt, så det ville være perfekt med sådan en kasse.

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

16. august 2010

Heidi B

Hej Trine

I Ben 10 kassen er der et sæt Ben10 og et hvor han er ildmanden. Bliver flittigt brugt hjemme hos os... Vi skal snart have udvidet udklædningskassen, så håber de har fået lidt flere at vælge imellem.

Anmeld

16. august 2010

3rollinger

Heidi B skriver:

Hej Trine

I Ben 10 kassen er der et sæt Ben10 og et hvor han er ildmanden. Bliver flittigt brugt hjemme hos os... Vi skal snart have udvidet udklædningskassen, så håber de har fået lidt flere at vælge imellem.

Jeps, det er købt. De har jo nogle forskellige stykker med StarWars, så jeg da jeg var ude at købe. Og med Hannah Montana, meeeen det er nok ikke noget for Jeppe og Mikkel

Knus

Anmeld

16. august 2010

3rollinger

Valle81 skriver:

Tak for tip. Ben10 og Ildmanden er i hus.

Anmeld

16. august 2010

Heidi B

3rollinger skriver:

Jeps, det er købt. De har jo nogle forskellige stykker med StarWars, så jeg da jeg var ude at købe. Og med Hannah Montana, meeeen det er nok ikke noget for Jeppe og Mikkel

Knus

Jo jo, hvis Mikkel vidste det fandtes....

Anmeld

16. august 2010

3rollinger

Heidi B skriver:

Jo jo, hvis Mikkel vidste det fandtes....

Ha ha, hvor er han sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.