Babytøj - hvor køber I tøj på nettet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Orkide86

Hejsa,

Jeg leder efter nye steder at købe lækkert børnetøj på nettet. Da jeg er lidt en tilbudsshopper, så leder jeg især efter gode hjemmesider, der har gode tilbud. 

Jeg kan især godt lide Holly's, Småfolk, ej sikke lej, Molo og mala og jeg søger fra str 74 - 86. Personligt bruger jeg meget babypure.dk til økologisk og uld babytøj, men mangler bodyer og heldragter, så håber I har nogle gode forslag til, hvor man kan købe babytøj på udsalg

ANYONE??? 

Lige nu er der tilbud på www.legowearshop.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

lisbethita

Mirjam123 skriver:

Lige nu er der tilbud på www.legowearshop.com

Super :-)

Anmeld

16. august 2010

lisbethita

LulaBy skriver:

www.houseofkids.dk er en rigtig god webshop.

1. november åbner jeg sammen med en veninde et nyt online shopping center (ZUIZUI). Vi samler alle de små fede butikker og webshops på et site, så det er slut med at google rundt for at finde de bedste tilbud :-)

Du kan allerede nu skrive dig op til nyhedsbrevet og få besked når vi åbner.

Kh, Maria

http://zuizui.dk

Super!!! Tak

Anmeld

16. august 2010

lisbethita

Tilmeldt skriver:

Lææækkert!!

Jeg har tilmeldt mig, og sendt en invitation ud til alle på FB!!

Sejt....med zuizui altså...

Anmeld

16. august 2010

Maise

Tjuhl skriver:

jeg har købt ALT mit babytøj herinde  og jeg har dælme meget, men har ikke givet ret meget for det

og jeg tror jeg har gættet kønnet på dit barn ;-)

Anmeld

16. august 2010

oo

og jeg tror jeg har gættet kønnet på dit barn ;-)

der er rigtig mange der har gættet på kønnet, men det er jo ikke til at vide før den kommer ud. vi ved det i hvert fald ikke selv  men hvad er dit gæt?

Anmeld

16. august 2010

Tdittmann

jeg bruger meget denne hjemmeside www.casara.dk altid mange flotte og gode ting til fornuftige priser og super service

Anmeld

16. august 2010

Maise

Tjuhl skriver:

der er rigtig mange der har gættet på kønnet, men det er jo ikke til at vide før den kommer ud. vi ved det i hvert fald ikke selv  men hvad er dit gæt?

en dreng ;-)

Anmeld

16. august 2010

oo

Maise skriver:

en dreng ;-)

det er der også et par af NS tøserne der holder på. jeg kan ikke rigtig selv mærke det. jeg har hele graviditeten igennem drømt jeg fik en pige, men i nat drømte jeg at jeg fik en smilende dreng (som forvandlede sig til et pelsdyr og derefter en græshoppe ). Søren har sagt fra starten det blir en pige og det er alle i min familie også sikre på. så det blir spændende...jeg har overvejet at starte sådan en væddemålspulje

men det er fjollet at gætte ud fra hvilket tøj jeg har købt, for jeg køber af princip ikke lyserødt og "prinsesseagtigt" tøj, alt det tøj jeg har købt har jeg købt fordi jeg ikke synes det er kønsspecifik (og kjoler må af gode grunde vente til jeg ved hvem der kommer ud)

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

det er der også et par af NS tøserne der holder på. jeg kan ikke rigtig selv mærke det. jeg har hele graviditeten igennem drømt jeg fik en pige, men i nat drømte jeg at jeg fik en smilende dreng (som forvandlede sig til et pelsdyr og derefter en græshoppe ). Søren har sagt fra starten det blir en pige og det er alle i min familie også sikre på. så det blir spændende...jeg har overvejet at starte sådan en væddemålspulje

men det er fjollet at gætte ud fra hvilket tøj jeg har købt, for jeg køber af princip ikke lyserødt og "prinsesseagtigt" tøj, alt det tøj jeg har købt har jeg købt fordi jeg ikke synes det er kønsspecifik (og kjoler må af gode grunde vente til jeg ved hvem der kommer ud)

Tjuhl, hvis du laver en vædemålspulje, så sørg for, at man kun kan satse på en græshoppe, eller et pelsdyr, for så kan du da få dig en fin lille sum til baby opsparing eller lign. Smart ik!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.