maria_wt skriver:
Hey..
Jeg kom til at tænke på om nogen af jer dej'li damer kan gi mig et godt bud på en vinterjakke når den tid kommer??
Til en dreng der så er 11-12 mdr til den tid 
jeg går præcis og tænker det samme. min pige bliver 1 år til nytår. indtil videre har jeg købt en flyverdragt i str 86, så kan hun vokse i den. hun er stor , så regner med hun kan begynde at bruge en omkring nov/dec. har en fleece jakke her til tidlig efterår og en anden størrelse til foråret, men tænker også at en jakke ville være godt. men kan ikke finde ud af om der så skal købes et par overtrækkere til. skal det være med eller uden hætte. ( har købt efterår/forårselefant bomuldshuer, samt vinterhue. mangler vanter, støvler og jakke, indendørssko/sutsko. åhh man bliver fattig, godt vi får børnepenge til okt igen til vintertøjet.
nå men uanset er jeg også i tvivl om jakke, formentlig en kort overgang de bruger den indtil flyverdragten skal i brug og alligevel tænker jeg at det jo ikke altid er så pokkers koldt i dk, så måske meget godt at have en. hmm tænker at jeg nok køber en i str. 86 med aftagelig hætte. men er i tvivl om hvilken er bedst som dig. flyverdragten jeg har købt er fra Ida t. tilbud 300-, på babyhit.dk
Anmeld