Er sku sur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Johannes´s mor

Hej jeg bliver nød til at komme af med det, jeg er meget sur på vores udlejer, nu bliver vi nød til at flytte, fordi at han ikke vil smide vores underbo ud, som har prøvet og kvæle vores søn imens han lå i sin barnevogn og sov.. Fatter ikk vores udlejler.. Er det bare mig som synes det er forkert af vores udlejer ikke og vippe underboen ud, eller er der andre der forstår mig? Men oven på alt det, så har vi fundet en lækker lejlighed, som vi flytter i den 26 aug (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

henh01

Lyder lidt voldsomt. Har i politi anmeldt denne underbo?

Anmeld

15. august 2010

Svei

Johannes´s mor skriver:

Hej jeg bliver nød til at komme af med det, jeg er meget sur på vores udlejer, nu bliver vi nød til at flytte, fordi at han ikke vil smide vores underbo ud, som har prøvet og kvæle vores søn imens han lå i sin barnevogn og sov.. Fatter ikk vores udlejler.. Er det bare mig som synes det er forkert af vores udlejer ikke og vippe underboen ud, eller er der andre der forstår mig? Men oven på alt det, så har vi fundet en lækker lejlighed, som vi flytter i den 26 aug (:

Lyder vanvittigt...men desværre er det virkelig sindsygt svært at smide folk ud....udlejer står skide dårligt og det tager måneder uden betalt husleje før de kan gøre noget...

Håber I findet et andet sted...

Anmeld

15. august 2010

Johannes´s mor

Ja da det har vi, vi har vært i tvmidtvest & ude og hjemme..

Vi skal i retten her den 26 og han sidder inde nu & har gjort det lige siden den dag han prøvede på det..

Anmeld

15. august 2010

henh01

Johannes´s mor skriver:

Ja da det har vi, vi har vært i tvmidtvest & ude og hjemme..

Vi skal i retten her den 26 og han sidder inde nu & har gjort det lige siden den dag han prøvede på det..

Hvad var hans belæg for at gøre det?

Anmeld

15. august 2010

Johannes´s mor

Vi har fundet et andet sted, men han kan godt smide ham ud på baggrund af det han gjorde, men desværre vil udlejeren ikk..

Anmeld

15. august 2010

Johannes´s mor

Fordi han er sur på min mand & jeg fordi at vi har klaget over hans musik igennem det sidste års tid, så den måde han mente han kunne ramme os på, var ved at gøre vores dreng fortræd.. I retten sagde han at han var fuld..

Anmeld

15. august 2010

henh01

Johannes´s mor skriver:

Fordi han er sur på min mand & jeg fordi at vi har klaget over hans musik igennem det sidste års tid, så den måde han mente han kunne ramme os på, var ved at gøre vores dreng fortræd.. I retten sagde han at han var fuld..

Hmm han lyder som et kæmpe fjols,.

Anmeld

15. august 2010

Johannes´s mor

Han er ikk rask oven i .. Hans mor havde sagt til vores udlejer, at han kommer hjem igen den 26 fordi nu er manden blevet rask, men man blir sku ikk rask af og sidde inde i 2 mdr..

Anmeld

15. august 2010

Laulund87

Uhh søde Rikke..Er der sket noget nyt i sagen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.